Hélène Josselin została mianowana na stanowisko wicepresa ds. komunikacji Renault. Zmiany obowiązują od dzisiaj.
Od 1 września 2023 r. Hélène Josselin dołącza do Grupy Renault jako wiceprezes ds. komunikacji marki Renault. Zostaje członkiem komitetu zarządzającego marką Renault. Hélène Josselin podlega hierarchicznie Stéphanie Cau, dyrektorowi ds. komunikacji Grupy Renault, a funkcjonalnie Fabrice’owi Cambolive, dyrektorowi generalnemu marki Renault. Zastąpi ona Christiana Steina, który dołączy do zespołu wykonawczego nowego podmiotu Ampere.
Hélène Josselin, lat 50, ukończyła Ecole Supérieure de Commerce (ESC) w 1995 r. oraz studia podyplomowe w zakresie marketingu i komunikacji na Uniwersytecie Sorbona CELSA (Paryż IV). Posiada 12-letnie doświadczenie w pracy w agencjach reklamowych. Dołączyła do Publicis w 1998 roku, gdzie zajmowała różne stanowiska w dziale reklamy Renault.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów Renault
W 2008 roku dołączyła do dostawcy motoryzacyjnego Faurecia jako rzecznik prasowy. W 2011 r. została mianowana kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej, a w 2014 r. kierownikiem ds. komunikacji grupy biznesowej ds. systemów wewnętrznych. Po 9 latach pracy w Grupie Faurecia, w 2017 roku dołączyła do producenta pociągów Alstom, gdzie objęła wysokie stanowiska w dziale komunikacji marki, w tym pilotowała wprowadzenie nowej marki w 2019 roku.
Zobacz: nowe samochody Renault. Promocje
W 2021 r. Hélène Josselin awansowała na stanowisko wiceprezesa ds. marki, wydarzeń zewnętrznych i komunikacji z klientami.
Nominacja obowiązuje od 1 września 2023 r.
Najnowsze komentarze