Nowe Renault Espace VI zadebiutowało niedawno na polskim rynku. To duży rodzinny SUV, który może być wyposażony w 200-konną, bardzo oszczędną hybrydę. Ile kosztuj jego 5-osobowa wersja?
Jest komfortowy, przestronny, znakomicie wyposażony i ma bardzo dobry system multimedialny, oparty o Androida. Nowe Renault Espace VI już kilkukrotnie gościło w naszej redakcji, za każdym razem zbierając wiele pozytywnych uwag na temat swojego komfortu, przestronności czy praktyczności. Dużą zaletą tego auta oprócz rozmiarów – znakomicie nadaje się na auto rodzinne – jest 200-konny silnik hybrydowy, który mimo rozmiarów samochodu pozwala na uzyskanie niskiego spalania w mieście – nawet na poziomie poniżej 6 litrów na 100 kilometrów!
Cena detaliczna wersji, którą możecie obejrzeć na zdjęciach, wynosi 214 tysięcy złotych – to efekt wyboru szarego matowego lakieru oraz wersji wyposażenia Esprit Alpine, która oferuje bardzo bogaty pakiet przydatnych funkcji. Warto zwrócić uwagę m.in. na wykończenie wnętrza ciemną Alcantarą, systemy wspomagania kierowcy czy duży ekran z systemem Android – najbardziej zaawansowany system dostępny w Renault.
Espace oferuje mnóstwo w miejsca w środku – to naprawdę duży SUV. Jego wymiary to 4722 mm długości, 1843 mm szerokości, 1645 mm wysokości a rozstaw osi wynosi 2738 mm. W środku jest to bardzo przestronne auto, pozwala wygodnie usiąść nawet bardzo wysokim osobom.
Pojemność bagażnika wynosi 581 litrów a dostęp do niego ułatwia wysoko unoszona klapa i płaska podłoga, zrównana prawie z krawędzią.
200-konny napęd hybrydowy jest oszczędny i cichy – oprogramowanie preferuje jazdę w trybie elektrycznym kiedy to tylko możliwe. Dlatego zużycie paliwa w mieście może być stosunkowo niskie, nawet poniżej 6 litrów na 100 kilometrów w realnej jeździe w dużym mieście (producent podaje 4,8 litra). Sprzyja temu wysoki maksymalny moment obrotowy 255 Nm osiągany przy 1750 obr/min.
Skonfiguruj swojego Renault Espace teraz
Wyposażenie Renault Espace w wersji Esprit Alpine
WYGLĄD
-
obudowy lusterek bocznych w kolorze czarnym
-
nadwozie jednokolorowe
-
pakiet stylistyczny nadwozia esprit Alpine
-
relingi dachowe
-
felgi aluminiowe 20″, wzór 20″ daytona
-
szyby przednie barwione i tylne przyciemniane
-
system multi-sense (3. generacji) z funkcją living lights
-
j. polski
-
openR link 12″ DAB, nawigacja, usługi Google
-
ładowarka indukcyjna
-
cyfrowa instrukcja pojazdu w systemie multimedialnym
-
funkcja łączności z usługami online na 5 lat
-
zespół zegarów i wskaźników z kolorowym 12,3-calowym ekranem TFT
-
czarna tapicerka materiałowa łączona z Alcantarą i niebieskimi szwami
-
nawiewy dla pasażerów z tyłu
-
lusterko do obserwowania pasażerów 2. i 3. rzędu siedzeń
-
elektrycznie i bezdotykowo otwierana klapa bagażnika
-
pakiet stylistyczny wnętrza esprit Alpine
-
szyby tylne sterowane elektrycznie
-
system air quality (filtr PM 2.5, funkcja oczyszczania powietrza w kabinie)
-
tylna kanapa przesuwana o 220 mm
-
kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
-
klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
-
podgrzewana tylna szyba
-
tapicerka materiałowa
-
centralny zamek
-
szyby przednie sterowane elektrycznie
-
przednie zagłówki standardowe
-
fotele przednie regulowane w 6 kierunkach
-
ozdobne listwy progowe
-
kierownica pokryta skórą nappa, Alcantarą i przeszyciami esprit Alpine
-
osłony przeciwsłoneczne z oświetleniem LED
-
wysoka konsola między przednimi fotelami z podłokietnikiem
-
kierunkowskazy w lusterkach bocznych
-
oświetlenie wnętrza LED z włącznikiem dotykowym
-
kierunkowskazy sekwencyjne
-
trzecie światło stopu
-
światła przednie full LED Adaptive vision w kształcie litery C + AFS
-
oświetlenie ambiente wnętrza
-
światła do jazdy dziennej LED
-
czujnik światła i deszczu
-
funkcja automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania (AHL)
-
tylne światła LED z efektem włókien 3D
-
lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
-
elektrycznie regulowane i składane lusterka boczne
-
system ostrzegający pieszych (AVAS)
-
system kontroli martwego pola (BSW)
-
tryb eco drive
-
regulator i ogranicznik prędkości
-
aktywny system wspomagania nagłego hamowania (AEBS)
-
system rozpoznawania znaków drogowych (TSR)
-
system kontroli bezpiecznej odległości (DW)
-
wskaźnik zmiany prędkości
-
automatyczny elektromechaniczny hamulec postojowy
-
system awaryjnego utrzymywania pasa ruchu (ELKA)
-
czujniki parkowania tył, przód, bok
-
łopatki za kierownicą do regulacji siły rekuperacji
-
kamera cofania
-
system wspomagania nagłego hamowania podczas jazdy do tyłu (R-AEB)
-
zestaw do naprawy uszkodzenia opony
-
funkcja bezpiecznego wysiadania (OSE)
-
4Control advanced z zawieszeniem wielowahaczowym na tylnej osi
-
system kontroli zmęczenia kierowcy (DAA)
-
ESP z systemem Trailer Stability Assist (TSA) i Hill Assist
-
możliwość wyłączenia poduszki powietrznej pasażera
-
mocowanie fotelika ISOFIX
-
ABS
-
AFU
-
pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości
-
3 zagłówki dla pasażerów z tyłu
-
przygotowanie do montażu alarmu akcesoryjnego
-
pasy bezpieczeństwa trzypunktowe
-
połączenie alarmowe eCall
-
system kontroli ciśnienia w oponach (pośredni)
-
czujnik niezapięcia pasów bezpieczeństwa
-
poduszki powietrzne boczne, kurtynowe
-
poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz centralna
Najnowsze komentarze