Lancia jest gotowa do pojawienia się w kolejnych europejskich krajach. To element planu odbudowy marki. Gdzie ją zobaczymy?
„Te pierwsze miesiące roku oznaczają powrót Lancii do Belgii i Holandii, co jest fundamentalnym krokiem w kierunku stania się pożądaną, szanowaną i wiarygodną marką na europejskim rynku premium. Dzięki determinacji i zaangażowaniu jesteśmy gotowi stać się jedną z wiodących marek Stellantis w krajobrazie motoryzacyjnym tych dwóch krajów, co utoruje drogę dla innych rynków europejskich zaangażowanych w proces internacjonalizacji marki. Spotkanie z dedykowanymi sprzedawcami z Belgii i Holandii było okazją do podzielenia się 10-letnim planem strategicznym marki i wznowienia działalności marki w ich krajach. Po Holandii i Belgii Lancia wejdzie do Francji i Hiszpanii, a następnie do Niemiec w 2025 roku” – powiedział Luca Napolitano, Dyrektor Generalny marki Lancia.
Zespół Lancii i CEO marki spotkali się po raz pierwszy z dedykowanymi sprzedawcami w Belgii i Holandii, dwóch rynkach, które zainaugurują skuteczny powrót marki do Europy, poprzez pierwszy samochód nowej ery, Nową Lancię Ypsilon. Model ten uosabia proces internacjonalizacji marki, który przebiega zgodnie z solidną, ambitną strategią zgodną z planem strategicznym Stellantis „Dare Forward”. Od pierwszej połowy 2024 roku Lancia wejdzie do Europy z siecią ponad 70 nowych dealerów w takiej samej liczbie głównych miast, w których mieszkają przyszli klienci marki.
Zobacz: inspiracje do podróży samochodem. Ameryka, Azja, Europa, Nowa Zelandia, Australia
Kluczową rolę w procesie internacjonalizacji marki Lancia odgrywa wydajny i innowacyjny nowy model dystrybucji, z 50% udziałem sprzedaży online i wybraną liczbą sprzedawców detalicznych z jasną misją: bezkompromisowa jakość i nowe salony zaprojektowane dla europejskiej klienteli poszukującej ponadczasowej elegancji, włoskiego ducha i innowacji, wraz z wygodnym i przyjemnym doświadczeniem w samochodzie.
Zobacz: wiadomości motoryzacyjne. codziennie, aktualne, ciekawe
Nie mniej istotna jest rola odnowionych sił sprzedaży Lancii, będąca wynikiem procesu selekcji i szkolenia, którego cztery główne wartości to: dbałość o szczegóły, umiejętność przewidywania potrzeb klienta, najwyższej jakości usługi oferowane w trakcie całej podróży klienta oraz nieustanne zwracanie uwagi na opinie klientów. Wszystko to ma na celu uczynienie roli sprzedawcy dealerskiego jeszcze bardziej centralną, jako pierwszego kontaktu z klientem. Kolejnym celem jest zagwarantowanie najwyższej jakości i wciągającego doświadczenia zakupowego, zarówno online, jak i offline.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów. pomiary, spalanie, opinie
Belgia i Holandia będą pierwszymi dwoma rynkami europejskimi, które wprowadzą na rynek Nową Lancię Ypsilon w połowie roku, a następnie we Francji i Hiszpanii, a następnie w Niemczech w 2025 roku. Na rynku belgijskim wyznaczono 10 dealerów, podczas gdy w Holandii jest ich 6, z odpowiednio 13 i 6 punktami obsługi posprzedażnej.
Najnowsze komentarze