Lancia Pu+Ra HPE, manifest marki na najbliższe 10 lat, zdobyła nagrodę w kategorii „Concept” w corocznym badaniu Quattroruote.
Lancia Pu+Ra zdobyła nagrodę w badaniu Quattroruote. Jest to wyraz doceniania koncepcji samochodu i pomysłu projektantów.
„Cieszymy się, że zdobyliśmy takie uznanie od włoskiej opinii publicznej, która doceniła pracę całego zespołu Lancii nad Pu+Ra HPE, w kontekście przyszłej wizji marki, którą poznamy 14 lutego wraz z premierą Nowego Ypsilona w Mediolanie. Włochy zawsze odgrywały kluczową rolę dla marki Lancia i stąd startujemy z pierwszym samochodem nowej ery oraz odnowioną i dedykowaną siecią sprzedaży, dążąc do tego, aby stać się szanowaną i wiarygodną marką na rynku premium” – powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia.
Zobacz: wiadomości motoryzacyjne. Codziennie
Lancia Pu+Ra HPE, manifest marki na najbliższe lata, zdobyła nagrodę w kategorii „Concept” w corocznym badaniu Quattroruote dotyczącym najważniejszych nowości w branży motoryzacyjnej. Również w tym roku magazyn ponownie wprowadził historyczną nagrodę „Novità dell’Anno”, obecnie w 25. edycji, w której czytelnicy i entuzjaści są proszeni o głosowanie w trzech głównych kategoriach: Concept, Dream i Lifestyle.
Lancia Pu+Ra HPE triumfowała w kategorii Concept, zdobywając ponad 38% głosów, pokonując konkurentów, co świadczy o uznaniu włoskiej opinii publicznej dla przyszłej wizji marki.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów. Opinie, pomiary, spalanie
Włochy zawsze odgrywały kluczową rolę dla Lancii i stąd marka chce wznowić działalność z nowym Ypsilonem, który zostanie zaprezentowany 14 lutego w Mediolanie, oraz z nową i dedykowaną siecią sprzedaży. Liczba dealerów została zredukowana z 230 do 160, z czego 100 zostało już odnowionych, a pozostali zrobią to przed premierą Nowego Ypsilona.
Dealerzy Lancii posiadają nową identyfikację wizualną, odzwierciedlającą cztery filary leżące u podstaw planu strategicznego marki: jakość, elektryfikację, zrównoważony rozwój i innowacyjny model sprzedaży. Te dedykowane nowe przestrzenie będą coraz bardziej ekskluzywne i premium, gotowe na przyjęcie klientów i zaoferowanie im doświadczenia złożonego z piękna, designu i włoskiego ducha.
Najnowsze komentarze