Renault zdobyło aż osiem statuetek w czasie festiwalu reklamy Cannes Lions 2023. Koncern zdobył aż 8 lwów: 1 grand prix, 2 złota, 2 srebra i 3 brązy za 4 różne kampanie, co jest wyjątkowym wynikiem, który czyni Renault najbardziej nagradzaną marką w sektorze motoryzacyjnym. Publicis Conseil, historyczna agencja marki, została również najczęściej nagradzaną francuską agencją na Cannes Lions 2023.
Dzięki temu bezprecedensowemu wynikowi Renault daje prawdziwy pokaz siły, z poziomem kreatywnego popytu, który jest wszechobecny i równy niezależnie od tematu, marka w pełni spełnia swój deklarowany cel, jakim jest przywrócenie kreatywności w centrum strategii marketingowej.
Nagrodzone kampanie:
- Renault „Plug Inn”, aplikacja peer-to-peer dla społecznościowej usługi ładowania zdobyła 1 nagrodę główną w kategorii „Kreatywna strategia – motoryzacja”, 2 złote w kategoriach „Kreatywna transformacja biznesowa – projektowanie usług” i „mobile – handel mobilny” oraz 1 srebrną w kategorii „Kreatywna strategia – produkty i usługi”.
- „Human first program” Renault, film dokumentalny o bezpieczeństwie Renault wyreżyserowany przez braci Naudet, zdobył srebro w kategorii „direct – market disruption” oraz brąz w kategorii „Creative B2B – integrated campaigns”.
- Kampania „Forever kids” promująca sklep Renault „the originals” zdobyła brąz w kategorii „Outdoor – motoryzacja”.
- Argentyńska kampania „Unhashtagged places” zdobyła brąz w kategorii „Social and influencers”.
Ten spektakularny sukces pojawia się zaledwie kilka dni po historycznym pierwszym wyniku w Art Directors Club, w którym 3 srebra i 6 brązów zdobyło 7 różnych kampanii Renault, co czyni markę trzecią najczęściej nagradzaną marką we wszystkich sektorach.
„Cannes Lions 2023 to najbardziej wymagający konkurs reklamowy. Wszystkie te nagrody są zatem wspaniałym uznaniem dla pracy, jaką wykonaliśmy, aby budować wizerunek Renault, z prawdziwym przejściem na wyższy poziom we wszystkich naszych komunikatach” – powiedział Arnaud Belloni, Chief Marketing Officer Renault brand & global.
źródło: Renault
Najnowsze komentarze