Peugeot odnotował w ciągu pierwszych jedenastu miesięcy 2022 roku 39.229 rejestracji swoich aut na rynku brazylijskim. Jest to najlepszy wynik marki w tym kraju od 2014 roku, kiedy to sprzedano w analogicznym okresie 39.659 pojazdów. Sprzedaż do listopada tego roku jest o 51% wyższa niż sprzedaż w tym samym okresie 2021 roku (wówczas było to 26.048 sztuk), w przeciwieństwie do całego brazylijskiego rynku, który w tym samym czasie skurczył się o 1%. Osiągnięty wynik utrzymuje francuską markę na pozycji lidera procentowego wzrostu na brazylijskim rynku motoryzacyjnym.
Ale to nie koniec dobrych wieści. Wśród 10 najlepiej sprzedających się marek w kraju Peugeot – biorąc pod uwagę tylko listopad 2022 roku – odnotował w Brazylii wzrost sprzedaży o 52% w porównaniu listopadem ubiegłego roku. Zakończony przed kilkoma dniami listopad 2022 roku przyniósł marce 4.623 rejestracje, wobec 3.047 rejestracji w listopadzie 2021 roku. W efekcie aktualnie marka ma 2,4% udziału w brazylijskim rynku, najwyższy od 2011 roku, czyli od jedenastu lat!
Peugeot 208 nadal jest liderem sprzedaży marki w Brazylii i znajduje się wśród najlepiej sprzedających się modeli w segmencie B Hatch. Sukces został wzmocniony dostępnością silników różnych zespołów napędowych, w tym benzynowych silników 1.0, 1.6 oraz elektrycznych, z szeroką gamą wyposażenia standardowego. 208-ka otrzymała teraz kolejną wersję. To seria specjalna ROADTRIP, która łączy stylistykę, technologię i komfort. Taka odmiana występuje także w miejskim SUV-ie 2008.
Niedawno wprowadzona na brazylijski rynek seria specjalna ROADTRIP oferuje zróżnicowane i ekskluzywne wyposażenie, aby wrażenia na pokładzie Peugeota były jeszcze pełniejsze. Do najważniejszych elementów tej wersji w modelu 208 należą: i-Cockpit 3D, panoramiczny dach, 180° visiopark, ładowarka indukcyjna dla smartfona, spojler w kolorze Piano Black i ciemne wnętrze. Z kolei Peugeot 2008 ROADTRIP ma chromowany grill, reflektory z czarną maskownicą, kamerę cofania oraz skórzane fotele i kierownicę Sport Drive. Oba modele zawierają również ekskluzywne elementy identyfikacyjne wyróżniające serię specjalną, takie jak naklejki, plakietki i dywaniki podłogowe.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot Brasil
Najnowsze komentarze