W maju marka DS Automobiles podwoiła wolumeny sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem, odnotowując tym samym najlepszy udział rynkowy w historii: 0,7% udziału w rynku samochodów osobowych, który wzrósł – w tym świetle tylko – o 23%.
O sukcesie zadecydowała również nowa kolekcja ESPRIT DE VOYAGE, inspirowana światem mody. Dostępna dla DS 4, DS 7 i DS 9 kolekcja została stworzona, aby oferować wyjątkowe wrażenia skierowane do wszystkich klientów.
Francuska marka wyróżnia się również dbałością o klienta, czego dowodem jest program „Only You” oraz proste i wygodne kanały sprzedaży: 60 salonów DS Store rozmieszczonych na terenie całych Włoch oraz internetowa platforma sprzedaży.
Wyjątkowy maj dobiegł końca dla marki DS Automobiles, która podwoiło wolumeny sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku. Wśród rekordowych wyników miesiąca uzyskała najlepszy w historii udział: 0,7% rynku samochodów osobowych, przy wzroście o 58% w stosunku do 2022 roku, na rynku rosnącym o 23%.
Zobacz, jak samochody DS Automobiles sprzedawały się w Polsce od stycznia do maja 2023
Liczba nowych zamówień złożonych w maju również była bardzo pozytywna, a modele DS 7 i DS 4 pozostały bestsellerami marki.
Wyniki wyraźnie pokazują, że francuska marka premium robi duże postępy na rynku włoskim, zdobywając uznanie wyrafinowanej publiczności, która coraz bardziej zwraca uwagę na środowisko, ale która nie zamierza rezygnować ze stylu i komfortu na pokładzie.
O sukcesie zadecydowała również nowa kolekcja ESPRIT DE VOYAGE, inspirowana światem mody, oficjalnie zaprezentowana prasie w zeszłym tygodniu w ekskluzywnej lokalizacji „Spazio The Box”. To projekt stworzony w celu podkreślenia wszystkich obszarów ekspresji marki, od wyrafinowania po technologię, aż po ekskluzywny savoir-faire typowy dla francuskiej szkoły. Nie zapominając o tematach związanych z podróżowaniem i poczuciem wolności, jakie samochody DS Automobiles zawsze oferowały swoim odbiorcom. Dostępna w modelach DS 4, DS 7 i DS 9 kolekcja jest pełna wyposażenia i ekskluzywnych detali, aby zapewnić najwyższą dbałość o szczegóły i zaoferować wyjątkowe wrażenia skierowane do wszystkich klientów.
Doskonałe wyniki maja to kontynuacja historii sukcesu zainaugurowanej w 2023 roku, o czym świadczy +40% rejestracji uzyskanych w pierwszych pięciu miesiącach roku w porównaniu z analogicznym okresem w 2022 roku oraz wzrost udziału w rynku premium o 0,25 punktu procentowego.
Kolejnym kluczowym elementem sukcesu DS Automobiles jest z pewnością połączenie dwóch dusz marki: z jednej strony elegancja „francuskiej sztuki podróżowania”, z drugiej dbałość o zrównoważoną mobilność, która przejawia się w wyjątkowej i młodej gamie modelowej aut zelektryfikowanych. DS Automobiles zawsze umieszczał elektryfikację w centrum swojej strategii. Od 2019 roku prezentuje gamę w 100% elektryczną, stając się w 2020 roku marką multienergetyczną o najniższej emisji CO2 w Europie. Droga do elektryczności jest już zaznaczona dzięki gamie E-Tense i obietnicy całkowitej elektryfikacji już w 2024 roku.
Poznaj wyjątkowe samochody DS Automobiles w polskiej ofercie
„Jesteśmy bardzo dumni z wyników sprzedaży, jakie marka DS Automobiles osiągnęła w maju, zdobywając najwyższy w historii udział rynkowy we Włoszech” — powiedział Raffaele Russo, dyrektor zarządzający marki DS we Włoszech. – „Wynik, który sprawia, że Włochy są drugim najważniejszym światowym rynkiem DS, przełamując barierę 1.000 rejestracji. Kluczowym elementem tych wyników jest z pewnością doskonała jakość naszych produktów, ale także centralna pozycja klienta, możliwa dzięki ekskluzywnej sieci dystrybucji, którą firma DS Automobiles stworzyła i rozwinęła we Włoszech za pośrednictwem 60 DS Store rozmieszczonych na całym terytorium”.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles i KG
Najnowsze komentarze