Nowa Dacia Duster – tak wygląda najdroższy model w ofercie

36 249

Nowa Dacia Duster jest przystępnym cenowo modelem SUV-a, ale w ofercie nie brakuje pakietów dodatków i opcji, które poprawią wygląd i uprzyjemnią użytkowanie pojazdu. Sprawdziliśmy ile kosztuje, jak wygląda i co posiada najbogatsza wersja pojazdu, która jest bardzo chętnie wybierana także przez polskich klientów.

Niedawno prezentowaliśmy Dustera w całkowicie „gołej”, bazowej wersji wyposażeniowej. Tym razem postanowiliśmy podążyć na sam szczyt cennika i skonfigurować najdroższy i najlepiej wyposażony egzemplarz SUV-a, jaki można zamówić w Polsce. Nowa Dacia Duster jest dostępna w czterech wariantach wyposażenia: Access, Essential, Comfort i Prestige. Najtańsza wersja samochodu kosztuje 39.900 zł, z kolei za najdroższą trzeba zapłacić ponad dwa razy więcej, a dokładniej 84.050 zł. Przystępna cena jest jedną z przyczyn, dla których pojazd jest tak popularny na rynku. Dacia musiała nawet zwiększyć moce produkcyjne fabryki w Mioveni, aby sprostać liczbie zamówień na nowy model.

Nowa Dacia Duster Prestige

Model Prestige z wysokoprężną jednostką dCi 110 sprzężoną z 6-biegową manualną skrzynią biegów oraz napędem 4×4, kosztuje w polskich salonach 75.900 zł. Jest to najtańszy SUV z dieslem i doskonałym napędem na cztery koła w naszym kraju. W standardowym wyposażeniu Dustera Prestige znajdziemy relingi dachowe, osłony podwozia w kolorze satynowego chromu, 17-calowe obręcze w schemacie Maldive, przyciemniane tylne szyby, fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego, schowek pod siedzeniem pasażera, podłokietnik, system Media Nav Evolution z 7-calowym ekranem, mapę Europy Wschodniej w wersji podstawowej oraz kamerę cofania.

Aby skonfigurowany przez nas samochód był atrakcyjniejszy, dodajemy metalizowany lakier w cenie 2000 zł. Najbardziej przypadł mi do gustu kolor Orange Atacama, więc konfigurowany przez nas Duster otrzymał właśnie pomarańczowe wykończenie nadwozia. Do tego dodaliśmy tapicerkę skórzaną połączona z elementami skóry ekologicznej za kwotę 1450 zł.

Dodatki i opcje

Zamiast manualnej klimatyzacji preferujemy automatyczną, dlatego dokładamy kolejne 1300 zł, a dla zwiększenia bezpieczeństwa dodajemy system czterech kamer Multiview Camera za kwotę 1100 zł. Podgrzewane fotele to dodatkowy koszt 600 zł, system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania silnika wiąże się z wydatkiem 1000 zł, rozszerzona wersja mapy Europy wschodniej kosztuje 300 zł, natomiast koło zapasowe dojazdowe – 400 zł.

Najdroższa Dacia Duster?

Rezultatem jest najbogatsza Dacia Duster widoczna na wizualizacjach poniżej, którą można zamówić za 84.050 zł. Warto na koniec dodać, że dzięki doskonałym parametrom technicznym, Duster świetnie nadaje się do jazdy w terenie, dużo lepiej niż tak zwane miejskie SUVy.

Duster – dane techniczne

Długość

  4341 mm

Szerokość

1804 mm

Szerokość z lusterkami bocznymi

2052 mm

Wysokość  1626 mm

2052 mm

Rozstaw osi

2674 mm

Zwis przedni

841 mm

Zwis tylny

826 mm

Prześwit

210 mm

Średnica zawracania

10,1 metra

Kąt natarcia

30 stopni

Kąt zejścia dla wersji 4×4

33 stopnie

Głębokość brodzenia

350 mm

 

A na koniec mamy dla Was film z sesję zdjęciową z Dusterem, zrealizowaną w Borach Tucholskich:

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
17 Wątki komentarzy
19 Odpowiedzi na wątki
2 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
26 Autorzy komentarzy
kjkKamWojtek107YouAgatka Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Zwolennik
Gość
Zwolennik

I czemu ma to służyć?

Stefan
Gość
Stefan

Dobra reklama. Tak wypozycjonowana, że aż mi Google na telefonie ją poleciło.
Szkoda tylko, że zero wartości merytorycznej.

KOSECKI999
Gość
KOSECKI999

Nie polecam po 5 latach stracisz większą połowę wartości i same awarii lepiej kupić coś z Niemca niż sam plastik bombastik

cindar
Gość
cindar

Duster bardzo dobrze trzyma wartość a po używki ustawiają się kolejki

Janek
Gość
Janek

Po używki kolejki..Jak to w jednym z najbiedniejszych krajów w Europie.. Wszystko pasuje.. Rumuńskie auto i kolejki po używkę..!

Adam
Gość
Adam

Panie to nie wino zawsze tracisz a akurat 1/2 ceny po 5 latach to doskonały wynik.

Amigo
Gość
Amigo

Ale ta wersja jest wyjściowo ponad dwa razy droższa od podstawy, wątpię czy za pięciolatka też Ci ktoś da 2x więcej niż za 5 letniego golasa, różnica będzie na poziomie max 20% wówczesnej ceny, czyli golas spadnie do np. 20tys., a za auto za które dałeś 84 dostaniesz +/-25tys. Doposażanie na maksa budżetowych aut trochę mija się z celem.

Adam
Gość
Adam

Zakładanie jaka będzie cena za 5 lat mija się z celem. Nie umiem tego zrozumieć czemu tak ważna jest wartość rezydualna, jak wystarczy że wyskoczy nam na drogę dzik i pol auta do malowania. Z resztą auto nie jest warte tyle ile nam ktoś powie przy zakupie, że będzie warte, a tyle ile ktoś zapłaci. Sam byłem w szoku jak znajomy sprzedał 4 letnie Clio za coś ponad 30 tys, a nowe kupował za niewiele ponad 50, a chętnych było mnóstwo, samochód się sprzedał w 2 dni. Nowy samochód jeżeli chodzi o utratę wartości nigdy się nie opłaca w porównaniu… Czytaj więcej »

cindar
Gość
cindar

Kolega Amigo chyba nie zadał sobie trudu zajrzeć w ogłoszenia. Duster 2011 to jakieś 30 tysięcy! 7 latek!

Michał
Gość
Michał

To zależy czy chcesz przez 5 lat jeździć czy każdego dnia myśleć o sprzedaży

Kuku
Gość
Kuku

„Większą połowę”, powiadasz? Najpierw sprawdź co to znaczy „połowa”, a potem zastanów się, jakim cudem może istnieć tak posrane pojęcie jak „większa / mniejsza połowa”, skończony analfabeto.

Janek
Gość
Janek

Niemca..? Może..Caddy z Poznania.. montowany przez tanią siłę roboczą wożoną tu co dzień ohydnymi wynajmowanymi najtaniej autobusami z wioch spod Gniezna i Jarocina.. Jak nie nadążają z tempem taśmy dobijają blachowkręty młotkami..a po robocie chleją w tych autobusach ..taniego żubra.. Rzeczywiście VW ..awangarda motoryzacji..

Schefci
Gość
Schefci

Typowy Troll
Pewnie jeździ golfem 4 w 1.9 tdi
Oni mają do powiedzenia naj więcej

kjk
Gość
kjk

Ta z niemca 10 lub 20 letnie BMW. Nowa Dacia Duster lepsza niz 10 letnie BMW takie moje zdanie.

Janek
Gość
Janek

W Borach Tucholskich…? Tam po zeszlorocznym huraganie nic nie zostalo.. Kleska… Wiec w jakich ..borach..?

cindar
Gość
cindar

Bory Tucholskie duże są. Może czas wyłączyć telewizor a włączyć myślenie … ???

bartekp
Gość
bartekp

Chyba pierwsza Dacia za która zdarza mi się obejrzeć na ulicy, a widzę ich już całkiem sporo (no może wcześniej była Sandero Stepway w obłędnym niebieskim lakierze)

Aga
Gość
Aga

Obecnie produkowana jest z 16 calowymi obręczami niestety. :!:

Miki
Gość
Miki

Obecnie produkowana jest z 16 calowymi obręczami niestety :mad:

Tom
Gość
Tom

Kupiłem to badziewie i żałuję — w Dusterach montują wadliwe komputery, zacinają się funkcje i elektronika siada – wielu klientów ma podobne problemy, a w serwisie nie potrafią sobie z tym poradzić, mają nas gdzieś, nie dajcie się nabrać i nie kupujcie tej tandety.

Tomek
Gość
Tomek

Najdroższa wersja jest chyba z automatyczną skrzynią biegów. Jest droższa od tu zaprezentowanej.

cindar
Gość
cindar

4×4 albo EDC ta sama cena

Darek
Gość
Darek

Ktoś tu radzi żeby kupić coś innego tylko w Niemczech coraz więcej ludzi jeździ Dacią Daster.
Niemcy wolą kupić nową Dacię co 5 lat niż Vwagena co 10 lat który bierze olej już po 30.000 km.

Janek
Gość
Janek

Dacia.. To marka.. o zgrozo rumuńska.. Myślę, że od.. Cyganów zdecydowanie lepiej jest kupować ..patelnie.. A tak naprawdę w ogóle nie robić z nimi żadnych interesów.. Lepiej dołożyć niż kupić mieszańca z Renówką..! Ale się dobrali..hi, hi..!

daciaklub
Gość
daciaklub

Jeżdżę Dusterem od 2011 roku i mam takich internetowych napinaczy jak pan Janek w głębokim poważaniu. Dacia ma fabrykę w Rumunii, ale całość technologii jest Renault, gdyby pan nie wiedział. Dusterem 1.6 Laurate 2011 przejechałem prawie 200 tysięcy kilometrów w ciągu 7 lat, bezawaryjnie. Tylko olej, klocki, eksploatacja. Codziennie kilkadziesiąt kilometrów spod Poznania do miasta, kiepskimi drogami. Od miesiąca mam 1.5 dCi Prestige EDC, polecam każdemu. Zapraszam na daciaklub.pl

Kam
Gość
Kam

Janek – ty odróżniasz Rumunów od Romów? Bo chyba Ci się pomieszało, przydałoby Ci się trochę nauki.

Artur
Gość
Artur

Super. Tylko klientów maja w nosie w marcu zamówiłem z lpg. Odbiór miał być w czerwcu. I teraz powiedzieli ze nie wiadomo kiedy. Jak za komuny. Zrezygnowałem wczoraj i nic więcej u nich nie kupię.

cindar
Gość
cindar

ale to raczej nie wina salonu tylko dużej ilości zamówień w fabryce

Tomasz
Gość
Tomasz

Po co mi mapa wschodniej Europy w niemczech? ???

Wojtek107
Gość
Wojtek107

Przyda sie na powtorke „drang nach Osten ” :-))

Marek
Gość
Marek

Czy ten reklamowany „najdroższy model….” też ma zardzewiałą rurę wydechową i półosie jak w tym, który nabyłem w kwietniu w salonie w Rzeszowie?

Baron
Gość
Baron

Ale chory artykuł! !!Kto da za Dacia 84 tyś? ???W tej cenie można mieć nową Toyotę SUV lub Nissan Qasqai! !!!

cindar
Gość
cindar

Pana wpis jest dość zabawny. Za 84 tysiące nie kupi pan SUVa z 4×4 w dieslu.

You
Gość
You

W jakiej wersji? Ma chociaż klimatyzację?

Agatka
Gość
Agatka

Auto biedoty

Adam
Gość
Adam

Nie wiem czy ludzie naprawdę są opłacani, czy ktoś jest tak próżny, że musi napisać „auto dla biedy”. Dacia to specyficzny produkt i nie da się go odnieść do żadnego innego samochodu. Prawda jest taka że nie ma drugiego takiego samochodu z napędem 4×4 w tej cenie. A co do utraty wartości. Kto jest głupi – ten co kupuje nowe auto za 200 tys zł i w 4/5 lat traci 100 tys zł, czy ten kto kupuje nowe auto za 80 tys i w tym czasie traci 40 tys? A może jednak żaden z nich bo gdyby nie było rynku… Czytaj więcej »