Ta nowa kampania zostanie przeprowadzona we współpracy ze studiem animacji Zeitguised, które brało udział w kampaniach reklamowych innych modeli Peugeota serii 20x. Bazując na popularności legendarnego modelu 205, stworzono kampanię wyrazistej 206-tki i kontynuowano ten proces aż do Peugeota 207 będącego wyrazicielem nowej stylistyki Marki, która wpisuje stylistyka się w nowe hasło przewodnie francuskiego producenta: Motion & Emotion.
Studio Zeitguised założone w 2001 roku przez amerykańskiego rzeźbiarza Jamie Rappa oraz niemieckiego architekta Henrika Maulera, używając komputerowych animacji 3D wykorzystujących rzeczywiste obrazy podkreśla nowoczesność pojazdów zauważając jednocześnie ich jakość, trwałość i ponadczasowość, świeżość stylistyki.
Muzyka towarzysząca kampanii reklamowej pochodzi od Blue Steel de Bot’Ox i bierze czynny udział w wyrażaniu nowoczesności zwracającej uwagę na młodość i dynamikę potencjalnych klientów Peugeota.
Zdjęcia na potrzeby kampanii billboardowej oraz prasowej wykonał Benedict Redgrove.
Na podstawie informacji Peugeot Presse
KG
Najnowsze komentarze