Peugeot przedstawia swój nowy manifest marki. „The Language of Attraction” to połączenie trzech wartości marki. Ów język czy też raczej sztuka przyciągania jest w przypadku marki z lwem bardzo trafnym określeniem, bo samochody Peugeot są uważane za jedne z najpiękniejszych na rynku.
Francuska motoryzacja zawsze wyróżniała się na tle konkurencji. Bardzo często były to innowacje i niezwykłe osiągnięcia inżynierii oraz techniki. Francja słynie również ze znakomitego designu. Peugeot buduje swój wizerunek odwołując się do kluczowych cech nowych samochodów marki, takich jak wyróżnianie się, emocje oraz doskonałość. I trzeba przyznać, że ta nowa kampania reklamowa skutecznie to podkreśla.
Peugeot to nie tylko przedmiot, wykonany z metalu i szkła, ale także wyróżnianie się, pasja i głęboko zakorzeniona historia – mówią do nas twórcy reklamy. Głównym jej bohaterem jest oczywiście nowy Peugot 408, samochód który bardzo się podoba i ma znakomity odbiór rynkowy.
W przypadku Peugeot sztuka przyciągania się udaje – samochody te przemawiają do wyobraźni i są bardzo często designerskimi perełkami. Wystarczy przypomnieć jaki szok w świecie motoryzacji wywołało pojawienie się Peugeot 3008 II generacji, którego rozwiązania były potem chętnie kopiowane przez konkurencję. Idealne wręcz proporcje nadwozia, zdecydowane linie, ostre krawędzie i kły połączone ze spójnym, mocnym projektem wnętrza – samochód z miejsca odniósł wielki rynkowy sukces.
Zobacz: Nowe samochody Peugeot
Dzisiaj w jego ślady ma zamiar iść Peugeot 408. Auto, które SUVem nie jest, ale ma wszelkie predyspozycje, by przekuć świetny odbiór przez dziennikarzy na kolejny sukces marki. I to jest właśnie owa sztuka przyciągania.
Najnowsze komentarze