Cechą charakterystyczną nowego Megane CC jest niemal całkowicie przeszklony dach – jego powierzchnia wynosi 0,47 m², co stanowi najlepszy wynik w klasie. Dach składa się z dwóch elementów, jego obsługa jest w pełni automatyczna, a otwieranie/zamykanie trwa 21 sekund.
Nowe Megane CC jest całkiem funkcjonalnym samochodem, które – według producenta – może z powodzeniem pełnić rolę auta rodzinnego. Pomoże w tym z pewnością bagażnik o pojemności 417 litrów (w przypadku konfiguracji coupe), który jednakże maleje do 211 litrów, gdy dach jest schowany pod pokrywą kufra.
Samochód jest bardzo dobrze wyposażony. W standardzie otrzymuje się kartę hands free w pełnej wersji (czyli obsługującą również ryglowanie zamków), elektryczny hamulec postojowy, dwustrefową klimatyzację (z opcjami soft-auto-fast), skrętne reflektory bi-ksenonowe, tempomat z ogranicznikiem prędkości, zestaw audio Arkamys® z interfejsem Plug&Music oraz szereg innych udogodnień.
Do napędu nowego Megane CC posłużyć może jeden z sześciu silników:
– benzynowy 1.6 16v 110 KM połączony z sześciobiegową skrzynią manualną;
– benzynowy 1.4 TCE 130 KM, również współpracujący z sześciobiegową skrzynią manualną;
– benzynowy 2.0 16v 140 KM z bezstopniową skrzynią CVT;
– wysokoprężny 1.5 dCi 110 KM z filtrem cząstek stałych współpracujący z sześciobiegową skrzynią manualną lub nową sześciobiegową dwusprzęgłową przekładnią EDC;
– wysokoprężny 1.9 dCi 130 KM z filtrem cząstek stałych współpracujący z sześciobiegową skrzynią manualną;
– wysokoprężny 2.0 dCi 160 KM z filtrem cząstek stałych współpracujący z sześciobiegową skrzynią manualną.
Wkrótce zamieścimy większy materiał poświęcony tej ciekawej propozycji, a tymczasem proponujemy Wam obejrzenie tuzina zdjęć pochodzących z materiałów prasowych Renault.
KG
Najnowsze komentarze