Nowy Citroën C3 Aircross to bardzo pojemny samochód. Takie jest przesłanie nowej brazylijskiej reklamy tego modelu. „Kochanie, czy wszystko zabrałeś?” nieustająco pyta dziewczyna – tak zaczyna się dialog filmowej pary w jednym z filmików.
W reklamie nowego Citroëna C3 Aircross występuje Tata Werneck, popularna w Ameryce Południowej aktorka, prezenterka i scenarzystka. Artystka została wybrana przez markę na gwiazdę nowej kampanii reklamowej nowego modelu, wyróżnia się komfortem, wszechstronnością, wieloma opcjami personalizacji wnętrza i oczywiście pojemnością, bo ma siedem miejsc siedzących.
Zobacz: promocje i wyprzedaże Citroëna w Polsce
Kampania obejmie serię filmów wideo a także innych treści dla sieci społecznościowych. W czterech filmach wystąpi artysta i aktor Rafa Vitti, który podkreśli cechy i różnice modelu.
Celem Citroëna było znalezienie dwóch osobowości, które umożliwiłyby dotarcie do nowych odbiorców i które byłyby w pewien sposób bliskie docelowej publiczności SUV-a, pojazdu do wszystkich rodzajów przestrzeni i wszystkich rodzajów rodzin, zgodnie z jego hasłem: „Dla każdego, jak nikt inny”.
Zobacz: wiadomości na temat aut marki Citroën. Codziennie nowe, ciekawe, aktualne
„Kampania prezentuje Nowego Citroëna Aircross z humorem i autentycznością, a do pokazania wszystkich funkcji oferowanych przez model zaprosiliśmy Tatę Werneck i Rafa Vitti. Filmy w humorystyczny sposób pokazują niezliczone możliwości personalizacji samochodu stworzonego dla całej rodziny” – mówi Daniela Lima, dyrektor ds. treści i kreacji w agencji Beta Havas, która przygotowała materiały.
Zobacz: testy samochodów marki Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
„W prezentowanym filmie nie ucierpiało żadne zwierzę” – kończy swój wywód aktorka.
Najnowsze komentarze