Grudzień to miesiąc, w którym obchodzi się święta, a Citroën korzysta z okazji, aby uczcić ostatni kwartał roku, okres charakteryzujący się znakomitymi wskaźnikami, działaniami zorientowanymi na konsumenta oraz premierami produktów i wersji. Oczekuje się, że rok 2024 będzie dla francuskiej marki jeszcze lepszy, pełen technologii, łączności i innowacji.
Citroën zakończył listopad najwyższym udziałem w brazylijskim rynku w roku i 20% wzrostem sprzedaży marki w porównaniu do października 2023 r. Najważniejszym wydarzeniem listopadowego rankingu był po raz kolejny Nowy Citroën C3. Hatchback o charakterze SUV-a odnotował 22% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego miesiąca i dzięki temu ugruntował swoją pozycję w pierwszej piątce w segmencie.
W zeszłym miesiącu Nowe C3 zaczęło być oferowane w niespotykanej dotąd wersji Live Pack z silnikiem 1.6 16V i sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Nowy element gamy plasuje się pomiędzy Nowym C3 Feel 1.0 a Nowym C3 Feel Pack 1.6 Automatic i jest najtańszym samochodem z automatyczną skrzynią biegów w Brazylii.
W segmencie lekkich aut użytkowych w porównaniu do listopada 2022 roku nastąpił wzrost o 23%. W segmencie vanów wzrost wyniósł 43% w porównaniu do miesiąca października 2023 roku.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze