Giovanni Falcone, absolwent ekonomii Uniwersytetu Mediolan-Bicocca, został nowym dyrektorem zarządzającym Citroëna we Włoszech w ramach organizacji Stellantis Italy, której szefem jest dyrektor zarządzający Santo Ficili.
Pochodzący z Arony Falcone rozpoczął swoją karierę w Grupie PSA w 2007 roku. Wśród swoich głównych zadań przed objęciem obecnego stanowiska, Falcone pracował w dziale marketingu Peugeot na różnych stanowiskach, od kierownika produktu na początku, przez kierownika produktu i cen, aż do ostatniego stanowiska dyrektora marketingu, przynosząc konsekwentną poprawę wizerunku i rozgłosu marki we Włoszech oraz przyczyniając się do zdobycia podium w swoim segmencie dla e-208 i e-2008.
Jego rozwój w marketingu przeplatał się z doświadczeniem w sprzedaży, najpierw jako kierownik strefy, a następnie jako dyrektor regionalny ds. samochodów i pojazdów użytkowych na rynku środkowo-południowych Włoch, gdzie dobrze i blisko poznał wielu przedsiębiorców, którzy są częścią sieci sprzedaży Stellantis.
Wśród innych zadań Falcone był również odpowiedzialny za jakość sprzedaży i obsługi posprzedażnej włoskich oddziałów sprzedaży marek Citroën / Peugeot, co pozwoliło mu również na kontakt z obsługą posprzedażną i wszystkimi procesami niezbędnymi do osiągnięcia doskonałego zarządzania klientami od zakupu pojazdu po pomoc.
„Czuję dumę z reprezentowania marki, która od 1919 roku tworzy niesamowite samochody, technologie i rozwiązania w zakresie mobilności, aby reagować na ewolucję społeczeństwa, a także odpowiedzialność marki, która wyróżnia się śmiałością i innowacyjnością. Moim zadaniem jest wprowadzenie marki Citroën do grona czołowych graczy na rynku włoskim we współpracy z włoską siecią dealerską, która już dała liczne dowody swojego zaangażowania, motywacji i profesjonalizmu. Współpraca i zaufanie będą miały fundamentalne znaczenie dla pomyślnego przygotowania premiery nowego Citroëna ë-C3, który będzie punktem zwrotnym dla prawdziwej dostępności w 100% elektrycznej mobilności” – powiedział Giovanni Falcone.
Giovanni Falcone przejmuje obowiązki od Marco Antoniniego, który po kierowaniu rozwojem marki we Włoszech w ciągu ostatnich pięciu lat, awansował na stanowisko Area Operations Manager dla sektora pojazdów użytkowych Stellantis we Francji, Holandii oraz importerów z Europy Północnej.
źródło: Citroën
Najnowsze komentarze