Peugeot pokaże swój najnowszy model koncepcyjnego samochodu Inception już za trzy tygodnie w czasie największych targów konsumenckich w USA w Las Vegas. Co jeszcze zobaczymy na stoisku koncernu?
Ram 1500 Revolution BEV i Peugeot Inception Concepts zaprezentują przyszłe wizje innowacji skoncentrowanych na kliencie. W dniach 5-8 stycznia 2023 Stellantis zaprezentuje swoją wizję nowej ery najnowocześniejszej mobilności na CES 2023, największych światowych targach w Las Vegas,
Stellantis chce być liderem branży dzięki zobowiązaniu do neutralności klimatycznej do 2038 roku – to cel, który wymaga innowacji i całkowitego przemyślenia modelu biznesowego grupy.
„Pokazujemy na CES najlepsze z naszych technologii mających na celu zachwycenie klientów i zajęcie się dzisiejszym największym globalnym wyzwaniem, jakim są zmiany klimatyczne” – powiedział prezes Stellantis Carlos Tavares. „Na targach pokażemy, jak wprowadzamy napęd, który jest zelektryfikowany i bezemisyjny, jak nasze oprogramowanie sprawia, że mobilność jest łatwiejsza i bezpieczniejsza oraz jak zrównoważony rozwój jest głębokie zakorzeniony we wszystkich naszych decyzjach. Nasze dążenie do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla do 2038 roku jest naszą Gwiazdą Polarną.”
Najważniejsze punkty prezentacji keynote obejmują globalne debiuty Peugeot Inception Concept, prezentowanego przez CEO Peugeot Lindę Jackson, oraz Ram 1500 Revolution BEV Concept, prezentowanego przez CEO Ram Mike’a Kovala.
Elementy ekspozycji Stellantis, zlokalizowanej w West Hall of the Las Vegas Convention Center, na CES 2023 obejmują:
- Peugeot Inception Concept: koncept prezentuje emocje związane z projektowaniem i wizją przyszłości marki z kokpitem, który na nowo odkrywa doświadczenia motoryzacyjne, zmieni przestrzeń wewnątrz samochodu i na nowo kształtuje sterowanie samochodem.
- Ram 1500 Revolution BEV Concept: Zestaw ekskluzywnych funkcji i zaawansowanych technologii oparty na STLA Frame, architekturze BEV, Ram 1500 Revolution BEV Concept jest wizjonerską mapą drogową i spojrzeniem w przyszłość, pokazującą, jak wiodąca marka samochodów redefiniuje segment pickupów.
- Jeep® Brand 4xe: Legendarne możliwości terenowe marki Jeep zostały wzmocnione dzięki globalnej inicjatywie elektryfikacji, która przekształca 4xe w nowe 4×4. Jeep, który do 2025 r. będzie miał 100% modeli w wariancie zelektryfikowanym, realizuje wizję marki polegającą na osiągnięciu zerowej emisji spalin w terenie i autonomicznej wolności na szlakach.
- Chrysler: Zapowiada pierwsze północnoamerykańskie zastosowania nowego systemu łączności Stellantis i przedstawia najnowsze osiągnięcia w ramach swojego zobowiązania do wprowadzenia na rynek pierwszego pojazdu Chryslera z napędem elektrycznym w 2025 r. a także zaoferowania pełnego portfolio pojazdów z napędem elektrycznym w 2028 r.
- Dodge Charger Daytona SRT BEV: Ta koncepcja na nowo wyobraża sobie, czym będzie sportowy samochód elektryczny i oferuje wgląd w elektryczną przyszłość Dodge’a w pojeździe, który jeździ jak Dodge, wygląda jak Dodge i brzmi jak Dodge z napędem o zerowej emisji.
- FIAT: zademonstruje „FIAT Metaverse Store”, pierwszy na świecie interaktywny salon sprzedaży zasilany technologią metaverse. Wciągające i łatwe doświadczenie marki, już online i na żywo na stoisku Microsoft na CES.
- Free2move: Marka usług mobilnych firmy Stellantis dostarcza kompleksową, 360-stopniową platformę, która płynnie dostosowuje się do potrzeb mobilności konsumentów, zarówno prywatnych, jak i zawodowych. Ta zwinna, skalowalna i modułowa platforma oprogramowania jest gotowa do integracji wszystkich przyszłych usług mobilności, takich jak mikromobilność lub autonomiczny transport.
źródło: materiały prasowe Stellantis
Najnowsze komentarze