Renault ulepsza swoją sieć dystrybucji o nową koncepcję punktów sprzedaży o nazwie „rnlt©”.
Zlokalizowane w centrach miast obiekty zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić odwiedzającym zupełnie nowe zanurzenie się w marce Renault, łącząc innowację, design i przyjazne miejsce.
Jako pierwszy zostaje otwarty rnlt© w samym sercu Paryża, przy 104 boulevard Haussmann. To ta sama ulica, przy której niedawno Citroën otworzył swój „Le Chëvron”. Renault otworzy około dwudziestu innych lokalizacji swojej nowej koncepcji w Seulu, Brukseli, Mediolanie, Rzymie, Rotterdamie, Madrycie, Londynie, Berlinie, Medellín….
Nowa koncepcja punktów sprzedaży Renault
Renault rozszerza swoją sieć dystrybucji o nowy koncepcyjny format punktów sprzedaży o nazwie „rnlt©”. Nazwa odzwierciedlająca ten nowy typ dystrybucji: nowoczesna, kompaktowa, prawdziwie skondensowana. Nowe salony zapewnią odwiedzającym wszechstronne doświadczenie marki Renault i jej produktów. Zupełnie nowe, wciągające doświadczenie.
Jako wizytówka marki, concept store rnlt© zlokalizowane zostaną w hipercentrach i dużych centrach handlowych. Ich doskonała lokalizacja, jak najbliżej konsumentów miejskich, gwarantuje optymalną dostępność i maksymalną widoczność, umożliwiając potencjalnym klientom odkrywanie najnowszych modeli i innowacji Renault.
W tej kompaktowej przestrzeni, o mniejszych wymiarach niż klasyczne salony Renault, każdy szczegół został szczegółowo przemyślany, aby zapewnić całkowite zanurzenie się w uniwersum Renault. To miejsce, w którym technologia spotyka się z pasją, gdzie odwiedzający mogą zobaczyć nowe produkty i zanurzyć się w urzekającym uniwersum marki, w przyjaznym miejscu łączącym innowację i design.
Odwiedzający będą mieli okazję przyjrzeć się dwóm lub trzem flagowym pojazdom marki wystawionym na ekspozycji w tych nowoczesnych salonach.
W każdym salonie rnlt© dostępny będzie także wybór towarów oryginalnych Renault, takich jak modele samochodów, odzież i akcesoria. Idealne na prezent, aby dodać blasku Renault do swojego stroju lub po prostu zabrać do domu własny kawałek marki lub ulubiony samochód.
Placówki rnlt© będą działać w synergii z istniejącymi salonami o tradycyjnej skali zlokalizowanymi na obrzeżach, aby umożliwić klientom z centrum miasta korzystanie z pełnego zakresu uzupełniających usług sprzedażowych i posprzedażowych: jazd próbnych, dostawy i przekazania pojazdów, konserwacji/napraw itp.
Strategia Renault koncentruje się na poprawie jakości obsługi klienta. To pioniersie rozwiązanie w zakresie nowatorskiego podejścia do swoich salonów dzięki rnlt©, miejscu sprzyjającemu interakcji i zaangażowaniu. Przestrzenie te mają nie tylko witać gości, ale także ich inspirować. Niezależnie od tego, czy jest to ciekawski nowicjusz marki, potencjalny nabywca samochodu, czy zagorzały entuzjasta Renault poszukujący czegoś wyjątkowego, w salonie rnlt© znajdzie wciągające wrażenia. Dzięki rnlt© Renault pozostaje liderem innowacji, które zmieniają ścieżkę zakupu samochodu.
Otwarcie rnlt© Paris Haussmann
Jako pierwszy otwarto salon rnlt© prowadzony przez Retail Renault Group (RRG) w Paryżu, przy 104 Boulevard Haussmann. Salon o powierzchni 180 m² oferuje entuzjastom motoryzacji wyjątkowe wrażenia, oferując dostęp do towarów marki i możliwość zapoznania się z najnowszymi pojazdami elektrycznymi Renault, elektrycznym Scenic E-Tech i elektrycznym R5 E-Tech, idealnymi do poruszania się po mieście.
Na miejscu dostępnych jest dwóch ekspertów Renault dysponujących ogromną wiedzą na temat produktów i technologii marki, którzy pomagają klientom poruszać się po szerokiej gamie modeli, technologii, typów silników i opcji personalizacji.
Klienci będą także mogli polegać na zainstalowanym na miejscu cyfrowym salonie, który pomoże im znaleźć pojazd najlepiej odpowiadający ich konkretnym potrzebom. Salon czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-19:00.
We współpracy z prywatnymi inwestorami ma powstać około dwudziestu innych lokalizacji rnlt© w Paryżu, Neuilly-sur-Seine, Brukseli, Mediolanie, Rzymie, Rotterdamie, Madrycie, Londynie, Berlinie, Medellín, Seulu itp.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze