Citroën ma przyjemność ogłosić otwarcie 19. kwietnia centrum marki „Le Chëvron”, zlokalizowanego przy 45 Boulevard Haussmann, bulwarze, który jest niejako międzynarodową wizytówką w sercu Paryża.
Dzięki temu ekskluzywnemu miejscu Citroën zamierza dotrzeć do zróżnicowanej publiczności, aby uczcić komercyjną premierę Całkowicie Nowego ë-C3, przedstawić uniwersum marki i zaprezentować mobilność, która może być zarówno odpowiedzialna, prosta, dostępna, jak i optymistyczna.
Poza doznaniami motoryzacyjnymi Citroën tworzy prawdziwą przestrzeń życiową w wysoce graficznej i wizualnej oprawie. W przestrzeni tej znajdzie się kawiarnia z kreatywnym menu, w której odwiedzający będą mogli delektować się kawą, lunchem lub napojami w atmosferze po pracy. Przez prawie miesiąc publiczność będzie miała okazję zaangażować się w doświadczenia i uczestniczyć w koncertach, pokazach stand-up, zajęciach rodzinnych, dyskusjach przy okrągłym stole z inspirującymi osobowościami lub kreatywnych warsztatach. Dzięki „Le Chëvron” Citroën otwiera żywą i wciągającą przestrzeń, zapraszając publiczność do swobodnego zaangażowania się w dynamiczny świat.
Zobacz: Aktualności ze świata Citroëna, codziennie nowe, ciekawe, inspirujące
Skąd nazwa Le Chëvron?
Nazwa: „Le Chëvron”. Nazwa ta nawiązuje do emblematu Citroëna, symbolu nowoczesności i innowacyjności od początku istnienia marki. Graficzny i rozpoznawalny, przedstawiony przez dzikie konie w słynnej reklamie, przyjęty przez kluby entuzjastów, szewron instynktownie przywołuje wspomnienia i obrazy związane z Citroënem. „Le Chëvron” to naturalny wybór dla spotkania, które uosabia wartości Citroëna, takie jak śmiałość i innowacyjność, popularny adres marki.
Gdzie znajduje się salon Le Chëvron?
Adres: 45, Boulevard Haussmann, Paryż. „Le Chëvron” znajduje się w samym sercu tętniącej życiem dzielnicy handlowej stolicy, gdzie paryżanie i turyści z różnych środowisk mieszają się z radosną energią przez cały dzień. W pobliżu opery i domów towarowych znajduje się tętniąca życiem dzielnica, która zawsze przyjmuje najnowsze trendy. Ta lokalizacja jest idealna do dotarcia do opinii publicznej i wprowadzenia tożsamości Citroëna poprzez wysoce wizualny i efektowny okręt flagowy.
Co znajdzie się w środku?
Przestrzeń: Prawdziwe terytorium dla ekspresji marki. Na powierzchni prawie 150 m2 publiczność zostanie w pełni zanurzona w świecie Citroëna. Nowoczesnym i stale rozwijającym się świecie marki, która wraz z wprowadzeniem na rynek Nowego ë-C3 rzuca wyzwanie uprzedzeniom dotyczącym mobilności elektrycznej. Główna przestrzeń zaprezentuje ë-C3 z dedykowanym obszarem zawierającym animację świetlną podkreślającą szybkie ładowanie All-New ë-C3, a także animację fotograficzną opartą na sztucznej inteligencji, zapewniającą wyjątkowe wrażenia związane z marką.
Zobacz: testy samochodów marki Citroën. Opinie, pomiary, spalanie, wady i zalety
Kolor czerwony – znak rozpoznawczy
Czerwony kolor, prawdziwy znak rozpoznawczy marki, będzie wszechobecny we wnętrzu „Le Chëvron”. Mocne elementy graficzne i napisy ożywią przestrzeń, która będzie obejmować bar, przestrzeń wystawienniczą prezentującą początkowo samochód koncepcyjny Oli, prawdziwy manifest Citroëna oraz przyjemną przestrzeń do siedzenia i rozmów. Ta adaptowalna przestrzeń może być dostosowana do wydarzeń i spotkań organizowanych na miejscu.
Fasada Le Chëvron i Citroën Ami
Na fasadzie „Le Chëvron” na dużej witrynie pojawi się Citroën Ami, kolejny symbol innowacyjności marki, która zdemokratyzowała rynek mikromobilności, oraz efektowna grafika wokół szewrona.
Uroczystość z okazji wprowadzenia na rynek ë-C3. „The Chëvron” zaprasza odwiedzających do pełnego zanurzenia się w świecie Citroëna ë-C3, oferując bezprecedensowe doświadczenie. Przestrzeń zaprojektowana tak, aby ukazać wszystkie aspekty całkowicie nowego ë-C3, podkreśla zaangażowanie Citroëna w dostarczanie konkretnych rozwiązań dla wyzwań związanych z transformacją energetyczną.
Interaktywna przygoda
Wizyta zamienia się w interaktywną przygodę, pozwalającą każdemu odkryć innowacje, które czynią ë-C3 liderem przystępnej cenowo mobilności elektrycznej. „Le Chëvron” to wezwanie do pokazania, że mobilność jutra może być odpowiedzialna, prosta, stylowa i optymistyczna. Odwiedzający będą mieli okazję odkryć ë-C3 za pośrednictwem interaktywnych ekranów. Doradca będzie również zawsze obecny, aby pomóc klientom w odkryciu produktu, omówieniu opcji finansowania i sfinalizowaniu sprzedaży, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Nowe samochody Citroën. Promocje, wyprzedaże
Odkryj przestrzeń motoryzacji jakiej jeszcze nie znałeś
Przestrzeń do dzielenia się, odkrywania i doświadczania. „Le Chëvron” będzie nie tylko zwykłym miejscem wystawowym, ale prawdziwie popularnym i tętniącym życiem miejscem wymiany doświadczeń, odzwierciedlającym wizerunek Citroëna. Miejscem, w którym można odkrywać, uczyć się, wymieniać, smakować, śmiać się, słuchać, tańczyć lub bawić. Przez miesiąc odbędzie się prawie 40 wydarzeń związanych z codziennym życiem publiczności, zorganizowanych przez Citroëna we współpracy z Konbini, obejmujących pokazy, kreatywne warsztaty, dyskusje i okrągłe stoły.
Koncerty i DJ
Zorganizowanych zostanie blisko 15 koncertów i setów DJ-skich. Pokazy młodych talentów odbywać się będą w czwartki, piątki i soboty. Podniosą one puls i naładują publiczność emocjami. Co tydzień odbywać się będą występy stand-up comedy, podkreślające prostotę, spontaniczność i dobry humor, których można doświadczyć w Citroënie.
Organizowane będą dyskusje przy okrągłym stole z udziałem kadry kierowniczej Citroëna i rzeczników w dziedzinie sportu, rozwoju lub zrównoważonej mobilności. Inspirujące osobowości, które przedstawią inne spojrzenie na kwestie społeczne.
Sztuka i twórczość znajdą się w centrum programu „Le Chëvron” dzięki warsztatom i wystąpieniom na temat projektowania samochodów, personalizacji trenerów lub warsztatom graffiti.
Wejściówki można otrzymać pod adresem:
Najnowsze komentarze