Peugeot 2008 po face liftingu jest już dostępny na zamówienie u polskich dealerów. W porównaniu do poprzedniej wersji cena modelu wzrosła. Crossover kosztuje w podstawie 110.400 zł, czyli o 1.800 zł więcej niż przed kuracją odmładzającą. Jakie wyposażenie dostaniemy w tej kwocie?
Skoro konfigurator jest już dostępny na polskiej stronie internetowej, postanowiliśmy skomponować najtańszy możliwy egzemplarzy nowego Peugeot 2008 po liftingu. Francuska marka zrezygnowała z rozszerzenia wyposażenia „Pack” i ograniczyła liczbę wersji do trzech: Active, Allure i GT. Zabieg uprościł ofertę.
Do wyboru są cztery wersje napędowe. W podstawie otrzymujemy benzynową jednostkę 1.2 PureTech o mocy 100 KM, która jest sprzężona z 6-biegową przekładnią manualną. W katalogu znajdziemy także 130-konny motor benzynowy, który sparujemy wyłącznie z automatem EAT8 (w poprzedniku była dostępna również manualna przekładnia). Przeskok cenowy pomiędzy słabszą a mocniejszą wersją benzynową wynosi 21.100 zł, ponieważ dla mocniejszego napędu musimy wybrać już wyższy poziom wyposażenia Allure. Pod maską może znaleźć się również diesel 1.5 BlueHDi 130 KM oraz silnik elektryczny. W tym ostatnim przypadku otrzymujemy już nowy układ o mocy 156 KM z akumulatorem o pojemności 54 kWh obecny także w e-308.
Zobacz także: Nowy Peugeot e-308 First Edition jest już dostępny na zamówienie w Polsce
Wróćmy jednak do naszej najtańszej wersji Peugeot 2008 Active. Jeśli nie chcemy wydawać więcej niż początkowa cena 110.400 zł, otrzymamy samochód w kolorze Szary Selenium. Jest to lakier, który znajduje się na promocyjnych zdjęciach odświeżonego modelu. Za Szary Artense, Biały Okenite i Czarny Perla Nera trzeba dopłacić 2.700 zł. Zmiana koloru na Niebieski Vertigo lub Czerwony Elixir to dodatkowy koszt 3.500 zł. Wnętrze zdobi tapicerka materiałowa w kilku odcieniach szarości z zielonymi przeszyciami.
Co dostaniemy w standardzie?
W standardzie otrzymujemy jednostrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, 10-calowy ekran z systemem i-Cockpit, niewielki wyświetlacz komputera pokładowego pomiędzy analogowymi zegarami a także wspomaganie parkowania tyłem. Za czujniki z kamerą cofania 180° Visiopark 1 trzeba zapłacić dodatkowe 3.000 zł. Szkoda, że w samochodzie znajdziemy tylko jedno gniazdo USB, drugie jest zarezerwowane dla wyższych wersji wyposażenia oraz elektrycznego 2008.
Peugeot 2008 Active – wyposażenie:
- 6 poduszek powietrznych: adaptacyjne przednie, boczne przednie, kurtynowe przednie i tylne
- Pakiet Safety
-Tempomat / Ogranicznik prędkości
-Automatyczne hamowanie awaryjne z ostrzeżeniem o ryzyku kolizji|
-Aktywne ostrzeganie o niezamierzonym przekroczeniu linii pasa ruchu i pobocza,
-Rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych z rekomendacją prędkości
-Kontrola uwagi kierowcy.
- Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, sekwencyjne i przeciwprzytrzaskowe
- Reflektory w technologii Peugeot LED ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie trzech pazurów Peugeot i-Cockpit® z 3,5-calowym wyświetlaczem analogowym TFT
- Radio DAB z kolorowym ekranem dotykowym 10″ SD, Bluetooth®, z funkcją Mirror Screen
- Wspomaganie parkowania tyłem, wizualne i dźwiękowe
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
- Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
- 6 głośników: 2 przednie głośniki wysokotonowe i 2 niskotonowe, 2 średniotonowe tylne
Allure:
- 17-calowe felgi Karakoy,
- grill w kolorze nadwozia
- system wspomagania parkowania przodem i tyłem
- Peugeot i-Cockpit® z cyfrowym zespołem zegarów i 10-calowym centralnym ekranem dotykowym
- system informacyjno-rozrywkowy i-Connect® z pełną łącznością ze smartfonem
- 2 porty UBS-C z przodu, 1 port USB-C i 1 port USB-A z tyłu.
GT:
- reflektory Full LED
- kamera parkowania o wysokiej rozdzielczości
- bezkluczykowy dostęp i uruchamianie
- elektrycznie składane lusterka boczne z oświetleniem powitalnym
- dach w kolorze Black Diamond
- oznaczenie GT
Nowy Peugeot 2008 po face liftingu – cennik czerwiec 2023:
Active |
Allure |
GT |
|
Silnik elektryczny 156 KM (115 kW) |
189.350 zł |
195.750 zł |
205.000 zł |
PureTech 130 S&S EAT8 |
– |
131.500 zł |
140.000 zł |
PureTech 100 S&S BVM6 |
110.400 zł |
117.200 zł |
– |
BlueHDI 130 S&S EAT8 |
– |
137.700 zł |
146.200 zł |
Najnowsze komentarze