W sieci pojawił się film, za pomocą którego marka Peugeot chwali się sukcesami kampanii reklamowej nowego Peugeot 308. Możemy dzięki niemu poznać kluczowe wyniki, jakie osiągnięto dzięki promocji samochodu w telewizji oraz w sieci.
Wyjątkowa kampania niezwykłego samochodu. Ponad 29 milionów widzów obejrzało naszą reklamę w TV. Ponad 68 milionów wyświetleń w kampanii internetowej. Ponad 92% odbiorców zareagowało pozytywnie. Informacje o nowym Peugeot 308 ukazały się w topowych mediach. Byliśmy widoczni na budynkach i billboardach w całej Polsce – chwali się Peugeot.
Nowy Peugeot 308 jest rzeczywiście bardzo udanym samochodem. Redaktor Kozikowska, która przejechała nim ponad 1500 kilometrów, była zachwycona m.in. nowym wnętrzem, dynamiką 225-konnego hybrydowego silnika, komfortem jazdy i świetnie wyglądającym nadwoziem. Nowy Peugeot 308 został już wyróżniony w konkursie Womans Car of The Year (WWCOTY), za chwilę będziemy znali również rozstrzygnięcie najważniejszego wydarzenia roku, czyli konkursu Car of The Year (COTY) – mocno trzymamy kciuki za nowego lwa w gamie. Peugeot odnosił tu zawsze wiele sukcesów i w tym roku również ma szansę.
Dobre wyniki kampanii reklamowej wyjątkowo nas cieszą. Przed nami kolejne testy z nowym Peugeot 308, których już nie możemy się doczekać. Warto wybrać się do salonu i poznać ten samochód, a już teraz skonfigurować swoją wersję na stronie Peugeot.pl.
Warto bowiem, by za kampanią reklamową szły teraz sukcesy sprzedażowe.
Najnowsze komentarze