Peugeot rozpoczął nową kampanię z udziałem serbskiego tenisisty, Novaka Djokovica. Reklama pod hasłem „Move to Electric” ma promować najnowszy model e-208 oraz zachęcić do przejścia na elektryczność.
Nowy hatchback spod znaku lwa jest oferowany w trzech wersjach napędowych: benzynowej, wysokoprężnej i elektrycznej. Peugeot daje klientom wybór silnika według własnych preferencji i potrzeb. Nowa kampania podkreśla zaangażowanie marki w proces elektryfikacji swojej oferty i zachęca do zakupu 208 na prąd. W promocji francuskiego bliźniaka Opla Corsy-e ma pomóc słynny tenisista Novak Djokovic. Kampania rozpoczęła się w dniu otwarcia 108 edycji Australian Open, pierwszego z czterech turniejów Wielkiego Szlema.
W filmie możemy zobaczyć 7-letniego Novaka Djokovica, który opowiada o swojej przyszłości. Chłopiec wypowiada słowa „kiedyś będę numerem 1”, które zostają odniesione do nowego Peugeot e-208. Ponadto na rękawie swojej koszulki tenisista podczas turnieju prezentuje „elektryczne” logo, które udowadnia, że światowy numer 2 w rankingu ATP wspiera strategię elektryfikacji marki Peugeot.
Najnowsze komentarze