Z okazji ukazania się trzeciej odsłony przygód Chudego i Buzza Astrala, Peugeot zaprasza osobistości do celebrowania ożywionych bohaterów Disneya w swojej najbliższej kampanii reklamowej skupionej wokół swojej gamy samochodów rodzinnych.
Twórcy ze studia Pixar pochylili się więc nad swoimi deskami kreślarskimi i zrealizowali animacje wyłącznie dla spotu reklamowego który odtwarza świat filmu.
Ścisła współpraca pomiędzy zespołami studiów Disney i Pixar przejawiła się w kampanii reklamowej, która łączy humor, innowacje i rodzinę, jak również zalety dzielące się pomiędzy te dwie marki, które rozwijają się w dziedzinie "multimediów". Tak więc jest tam Chudy, nieustraszony kowboj, grający z modularnością kompaktowego minivana 5008 w filmie publicystycznym oraz Buzz Astral i jego kompani biorący udział w scenach kampanii billboardów, prasy i reklamach w miejscach sprzedaży modeli Partner Tepee, 308 SW i minivana 807.
Te reklamy będą pokazywane w ponad 18 krajach podczas całego lata 2010 roku, zgodnie z datami wejścia filmu na wielki ekran (np. 14. lipca we Francji).
„Disney i Peugeot mają wspólne podstawy know-how, a emocje i dziedzictwo jest nadal bardzo aktualne. Dla nich to partnerstwo naturalnie rozpoczęło się przy akompaniamencie agencji Casablanca. Naszym celem w tej sprawie jest połączenie zalet Disneya i naszej Marki wokół gamy samochodów rodzinnych” – podkreśliła Isabel Salas Mendez, odpowiedzialna za Sponsoring i Partnerstwa Peugeota.
„Jesteśmy bardzo dumni z tego partnerstwa, które jest bardzo znamienne dla tego co pragniemy zaproponować markom – prawdziwą integrację, udział w know-how, wspólne zalety na których partnerstwo zyskuje” – potwierdził Nicolas Roux, Dyrektor Zarządu i Współpracy.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
Rozwiązaniem jest Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze