Wspomniane wydarzenie może być postrzegane bardzo symbolicznie – wszak Peugeot w kończącym się roku obchodzi 200-lecie produkcji przemysłowej, a jego dział skuterów wchodzi niniejszym na największy rynek jednośladów na świecie.
Lider na rynku francuskim i jednocześnie najstarszy na świecie producent silnikowych pojazdów dwukołowych, Peugeot Scooters zwraca uwagę na to wyjątkowe doświadczenie plasując innowacyjność w sercu swojego rozwoju. Aktualnie posiada ponad 5.000 punktów sprzedaży w Europie i ofertę ponad 20 różnych modeli napędzanych przez gamę dziewięciu silników o pojemności od 50 do 500 cm³.
Rok 2011 będzie dla tego działu Peugeota bardzo ważny. Po pierwsze na rynek zostanie wprowadzony pierwszy elektryczny skuter nazwany e-Vivacity, z którym firma wiąże wielkie nadzieje – chce zostać europejskim liderem w dziedzinie zielonej mobilności. Po drugie, do sprzedaży zostanie wprowadzony trzykołowy pojazd, w którym zogniskują się wszystkie najnowsze osiągnięcia Peugeota z rynku skuterów. Będzie to pojazd z półki high-end.
Mając to wszystko na uwadze, Peugeot Scooters wprowadza na chiński rynek pięć modeli, które w Państwie Środka wprowadzą zupełnie nową jakość dwukołowej mobilności:
– Kisbee 80 – miejski skuter w nowoczesnym stylu;
– Vocus 110 – wydajny i ekonomiczny skuter;
– Vivacity 125 – modny skuter z dużymi możliwościami przewozowymi;
– Tourace 150 – motocykl rekreacyjny;
– Satelis 500 – wysokiej klasy skuter importowany bezpośrednio z Francji.
Z wyjątkiem Satelis wszystkie oferowane na chińskim rynku skutery produkowane są w zlokalizowanej w Janin fabryce, w której zatrudnionych jest 400 osób.
Peugeot Scooters liczy na pozyskanie klientów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów powstających w Chinach, ale w oparciu o francuską technologię, o unikalny know-how i wiele lat doświadczeń.
Produkty te będą dystrybuowane w dziewięciu prowincjach poprzez sieć 145 punktów sprzedaży i 9 flagowych salonów, które mają za zadanie zbudowanie wyjątkowej pozycji Peugeota.
KG
zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze