Peugeot zdobywa nagrody w prestiżowym plebiscycie Fleet Awards 2019

2 308

W tym roku marka Peugeot po raz kolejny zdobyła uznanie w prestiżowym plebiscycie Fleet Awards. Została nagrodzona w kategorii „Najlepszy mały samochód dostawczy” za model Peugeot Partner oraz zdobyła nagrodę czytelników MŚP Biznes, w kategorii „Najlepszy samochód dla przedsiębiorców”, dla modelu Peugeot 508.

Plebiscyt Fleet Awards Polska jest corocznym konkursem, który już od ponad dekady wskazuje najlepsze samochody, produkty i usługi flotowe dostępne na polskim rynku. Plebiscyt, w zaawansowany merytorycznie i statystycznie sposób, obiektywnie wskazuje poziom zadowolenia i zaufania sfery B2B polskiej branży motoryzacyjnej, dotyczący konkretnych produktów dostępnych w portfolio polskich importerów, dealerów, producentów, dostawców i franczyzobiorców związanych z branżą samochodową.

Osobami decydującymi o tym kto finalnie zostanie laureatem w poszczególnych kategoriach są klienci biznesowi, zarządcy flot, właściciele przedsiębiorstw, osoby bezpośrednio odpowiadające za politykę zakupową w firmach oraz firmy z sektora MŚP. Kategorie, w których wręczane są charakterystyczne statuetki, są odbiciem polskiego rynku i odpowiadają wprost strukturze polskich flot i obszarów operacyjnych codziennej eksploatacji pojazdów.

Oba nagrodzone w tegorocznej edycji konkursu modele Peugeot wyróżniają się w swoich segmentach.

Nowy PEUGEOT PARTNER już wcześniej otrzymał prestiżowy tytuł International Van of the Year 2019 (Międzynarodowy Samochód Dostawczy Roku 2019).

To samochód o niespotykanej dynamice, doskonale wyciszony, na najwyższym poziomie jeśli chodzi o zastosowane rozwiązania technologicznie oraz bezpieczeństwo. Jest dostępny w dwóch długościach nadwozia (4,40 m i 4,75 m) i oferuje szeroką gamę silników oraz wyposażenie, które ułatwia życie użytkownikom.

Dwiema najważniejszymi innowacjami są: wskaźnik przeciążenia samochodu, który zapewnia bezpieczny załadunek, i system Surround Rear Vision, który za pomocą kamer zapewnia dobrą widoczność w martwym polu widzenia.

PEUGEOT PARTNER jest pierwszym i jedynym na świecie samochodem w swoim segmencie wyposażonym w PEUGEOT i-Cockpit®. To nowatorskie rozwiązanie sprawia, że samochód prowadzi się na innym, nowym poziomie, a właściciel może zwiększyć efektywność swojej pracy.

Każdy użytkownik znajdzie dla siebie konfigurację, która umożliwi mu sprawną pracę. Może to być na przykład wersja Grip dla klientów, którzy potrzebują solidnego samochodu do pracy w trudnych warunkach, lub wersja Asphalt dla tych, którzy spędzają za kierownicą wiele godzin. Do wyboru są również wersje Premium oraz Pro. Samochód dostępny jest z silnikiem 1.6 BlueHDi 75 KM, 1.6 BlueHDi S&S 100 KM oraz z silnikiem 1.5 BlueHDi S&S 130 KM w wersji z manualną skrzynią biegów i w wersji połączonej z automatyczną skrzynią EAT8.

Nowy PEUGEOT PARTNER doskonale nadaje się do realizacji nawet najbardziej ambitnych planów. Na polskim rynku zadebiutował w listopadzie 2018 roku.

Nowy PEUGEOT 508 od czasu swojej premiery podczas salonu samochodowego w Genewie w 2018 roku wzbudza wielkie zainteresowanie i zbiera wiele entuzjastycznych recenzji zarówno w Polsce, gdzie pojawił się w salonach w marcu tego roku, jak i w całej Europie. Zdobył już 28 nagród w konkursach i plebiscytach motoryzacyjnych w różnych krajach, znalazł się także w finale prestiżowego europejskiego konkursu Car of the Year.

Nowość marki w segmencie D to zupełnie nowa konstrukcja zbudowana na platformie EMP2, która bez wątpienia jest jedną z najlepszych obecnie platform na rynku. Model wyróżnia wyjątkowy design: niska sylwetka, bezramkowe drzwi (wyjątek w tym segmencie), charakterystyczne tylne światła w technologii Full LED 3D, przejęte bezpośrednio z najnowszych samochodów koncepcyjnych PEUGEOT począwszy od modelu QUARTZ, oraz przednie światła Full LED przejęte z samochodu koncepcyjnego PEUGEOT INSTINCT, logo lwa pośrodku grilla i znak „508” na przodzie maski nawiązujący do historycznych poprzedników: PEUGEOT 504 i 504 coupé. Samochód zachwyca spektakularnym wnętrzem z nową wersją PEUGEOT i-Cockpit® czyli innowacyjną koncepcją stanowiska kierowcy, na którą składają się: kompaktowa kierownica, duży 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy HD w formacie 8/3 (od poziomu Allure) oraz umieszczony na wysokości wzroku kierowcy zestaw cyfrowych zegarów z ekranem wysokiej rozdzielczości o przekątnej 12,3”.

Nowy PEUGEOT 508 proponuje najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, między innymi system Night Vision (unikatowy w tym segmencie), system utrzymania środka pasa ruchu (dostępny razem z ACC Stop&Go), który wykrywa linie na drodze i utrzymuje samochód w stałej odległości między nimi oraz adaptacyjne zawieszenie o zmiennej i sterowanej elektronicznie sile amortyzacji – Active Suspension Control;

Model jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia: Active, Allure, GT Line i GT. Do wyboru są trzy silniki wysokoprężne BlueHDI o mocach 130 KM, 160 KM i 180 KM oraz dwie jednostki benzynowe PureTech o pojemności 1.6 l i mocy 180 KM i 225 KM. Wszystkie wersje, poza wersjami wyposażonymi w silnik BlueHDI o mocy 130 KM, są dostępne z automatyczną, 8-biegową przekładnią EAT8.

Obie nagrody dla marki Peugeot odebrał Tomasz Chodkiewicz – dyrektor sprzedaży flotowej i samochodów używanych marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.

„Marka Peugeot od lat cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów biznesowych, zarówno tych użytkujących duże floty samochodów, jak i wśród małych i średnich przedsiębiorców. Nagrody zdobywane w kolejnych edycjach plebiscytu Fleet Awards są najlepszym dowodem na to, że marka potrafi dostosować swoje modele oraz usługi do potrzeb dynamicznie rozwijającego się i bardzo konkurencyjnego rynku” – powiedział Tomasz Chodkiewicz.

 

PEUGEOT

Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym PEUGEOT staje się źródłem wyjątkowych emocji.

Peugeot działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 roku marka sprzedała ponad 1.740.000 samochodów.

Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.

Niniejsza informacja jest aktualna w dniu publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych wersji, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać wyłącznie za dodatkową opłatą.

 

 

źródło: Peugeot Polska

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
2 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
2 Autorzy komentarzy
Darkjan Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
jan
Gość
jan

Marketingowy bełkot. Nie dalej jak dwa dni temu opublikowaliście wyniki sprzedaży 508, z których wynika, że nikt tego nie kupuje. Można zaklinać rzeczywistość na różne sposoby, ale fakt jest taki, że o ile Peugeot liczy się w segmencie aut użytkowych i faktycznie Partner jest ceniony, to próba sprzedaży niby prestiżowego sedana tej marki za cenę od 150 tys. wzwyż skazana jest na porażkę.

Dark
Gość
Dark

Mam pytanie: co ta nagroda wnosi w wynikach sprzedaży na polskim rynku? Co odzwierciedla? Popularność wśród B2B? Wśród zarządców flot ? Czy po prostu uznano auto za ŁADNE? Proszę o konkretną odpowiedź.
„Kategorie…są odbiciem polskiego rynku….” . To ciekawe, chyba że uznamy, iż wyjątek potwierdza regułę. Chciałbym się dowiedzieć, jakie floty zbudowano w oparciu o ten model.

„Plebiscyt, w zaawansowany merytorycznie i statystycznie sposób, obiektywnie wskazuje poziom zadowolenia i zaufania…” Czekamy na statystyki dla tego modelu na polskim rynku, potwierdzające zadowolenie z użytkowania tego modelu.