Przedsiębiorca Peugeot Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o prowadzonej akcji serwisowej dot. samochodów marki Peugeot 208.
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórym samochodach marki Peugeot 208 zabezpieczenie nakrętki piasty tylnego koła może nie spełniać norm jakościowych stosowanych przez Automobiles Peugeot. W przypadku, gdy dojdzie do poluzowania nakrętki, to nie nastąpi to w sposób gwałtowny, a będzie poprzedzone hałasem dochodzącym z okolic tylnego koła. Usterka ta nie stanowi bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa użytkownika pojazdu.
Mając na uwadze powyższe, Spółka ogłosiła akcję serwisową, która polega na sprawdzeniu zabezpieczenia nakrętki i w razie konieczności wymiany na nową nakrętkę.
Akcją serwisową w Polsce objęte są 1.133 pojazdy marki Peugeot 208. Akcja rozpoczęła się 24 kwietnia br., a jej zakończenie zaplanowano na listopad br.
Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Peugeot Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Domaniewska 42/44, 02-672 Warszawa; tel.: 22 444 22 44, faks: 22 444 21 02).
UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji serwisowych ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.
Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12. grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. nr 229, poz. 2275, ze zm.).
źródło: UOKiK
Najnowsze komentarze