Salony wszystkich koncesji zaaranżowane były w wyjątkowy sposób, tak aby zaprezentować nowy, flagowy model Peugeot w odpowiedniej, eleganckiej oprawie.
Nowy Peugeot 508 cieszył się ogromnym zainteresowaniem. W ciągu czterech dni salony Peugeot odwiedziło blisko 5.000 osób, a 1.772 potencjalnych klientów odbyło jazdy próbne, których owocem są liczne złożone zamówienia. Uwzględniając jednocześnie fakt, iż samochody Peugeot z segmentu D odnosiły od ponad półwiecza sukcesy rynkowe, Marka wiąże duże nadzieje na dobre wyniki handlowe nowego modelu.
Przy okazji „Otwartych Dni” został również rozstrzygnięty konkurs związany z żywą reklamą Peugeot 508, pod hasłem „Quality Time”. Konkursową aplikację odwiedziły 14.053 osoby, podstrony były przeglądane prawie 90.000 razy. W sumie zostało wgranych 1.399 zdjęć, na które oddano łącznie 11.915 głosów. 23. marca ogłoszono wyniki konkursu. Autorem zwycięskiego zdjęcia jest Pani Katarzyna Szmidt.
Reklama obejmująca wszystkie nadesłane zdjęcia ukaże się w kwietniowym numerze tygodnika Newsweek Polska.
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze