Chiny są rynkiem bardzo ważnym i niezmiernie perspektywicznym dla Citroëna. Nic więc dziwnego, że właśnie w Państwie Środka uruchomiono pierwszy na świecie salon DS World, co miało miejsce 28. marca 2013 roku. To nowy etap ofensywy gamy DS w Chinach, które są numerem 1 dla Citroëna w jego planach internacjonalizacji. Gama DS oferowana jest w Państwie Środka od dziewięciu miesięcy.
Pierwszy w Chinach salon poświęcony gamie DS otwarto w czerwcu ubiegłego roku w niemal 3,5-milionowym Nanjing. Do dziś powstało już 26 punktów DS Store (m.in. w Pekinie, Szanghaju, Guangzhou i Shenzhen), a do końca roku ma ich być 70 w 55 głównych miastach kraju. Aby jednak podkreślić wagę tych prestiżowych modeli Citroën uruchomił przy jednej z najważniejszych ulic Sznghaju pierwszy w świecie DS World.
Fasada tego salonu idealnie harmonizuje z Nanjing Road uważaną za najbardziej elegancką ulicę Szanghaju i ulubione miejsce zakupów dobrze sytuowanych mieszkańców miasta. Salon ten jest inspirowany legendarnym francuskim luksusem, a dla podkreślenia wagi wydarzenia, od chwili otwarcia wystawiono tam:
– koncepcyjne Numero 9, prawdopodobną zapowiedź DS9;
– legendarnego protoplastę, model DS23 Pallas;
– rajdówkę DS3 WRC, zdobywcę wielu rekordów w motorsporcie;
– pełną gamę modeli DS – DS3, DS4, DS5, oraz DS3 Cabrio;
– prezentację pracowni tapicerskiej dla modeli DS;
– butik z akcesoriami sygnowanymi logo DS.
Kolejny salon DS World zostanie otwarty w drugiej połowie bieżącego roku w Paryżu.
Citroen
KG; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze