To pierwsze w parku Wegi autotransportery, które mogą przewozić aż 9 dużych samochodów osobowych, takich jak np. Ford Mondeo. Wykorzystywane dotychczasowo zabudowy, np. Lohr, umożliwiają jednoczesny transport jedynie 8 takich aut. W połączeniu z oszczędnymi silnikami ciężarówek Premium, każdy kurs zapewni przewoźnikowi dodatkowy zysk.
W serwisie Polsad w Fabianowie k. Kalisza odbyło się uroczyste przekazanie kluczyków do nowych pojazdów. Z rąk przedstawicieli Renault Trucks Polska odebrał je Tomasz Kociszewski, dyrektor zarządzający PW Wega. Poza oficjalnymi okolicznościami, ten dzień miał także swój roboczy, praktyczny wymiar – cała siódemka kierowców przeszła wstępne przeszkolenie dotyczące obsługi i ekonomicznej jazdy ciężarówkami Renault Premium, prowadzone przez głównego instruktora Szkoły Ekonomicznej Jazdy Optifuel Training, Dariusza Ciesielskiego
Bogate wyposażenie kabin Premium doposażone m.in. w lodówki zapewnia kierowcom komfort na dalekich trasach mimo tego że niskie kabiny, niezbędne przy tego typu zadaniach, dodatkowo jeszcze przerobiono. Nieznacznie obniżona została tylna część dachu kabin, co umożliwiło umieszczenie nad nimi pomostów do przewożenia dodatkowego samochodu.
Dodatkowo dla lepszego rozłożenia nacisków, przed osią napędową zamontowano opuszczaną pneumatycznie trzecią oś (pchaną) zaopatrzoną w mniejsze, 17,5-calowe ogumienie. Takie rozwiązanie zaproponowała firma Kässbohrer, znając problemy przedsiębiorstw transportujących samochody. Wykonana z wysokiej jakości stali zabudowa podwozia typu Metago mieści pięć aut osobowych. W zestawie jest jeszcze centralnoosiowa, przyczepa z zabudową typu Supertrans na cztery auta. To nowoczesne rozwiązania z hydraulicznie unoszonymi i bogatym wyposażeniem umożliwiającym szybkie i pewne zabezpieczenie przewożonych samochodów, a także ich załadunek i rozładunek.
Źródło: Renault Trucks Polska
Najnowsze komentarze