Francuski koncern jest oczywiście sponsorem i głównym partnerem Pawilonu Francuskiego. W jego otwarciu wzięli udział m.in. Prezydent Francji Nicolas Sarkozy oraz Philippe Varin, Prezes PSA. Wystawa potrwa do końca października 2010 roku.
W Pawilonie Francuskim można się m.in. przekonać o zaangażowaniu koncernu PSA w rozwój technologii mobilnych przyjaznych dla środowiska. W tym celu wyeksponowano tam dwa samochody koncepcyjne obu marek, całkowicie odmienne w duchu i stylu, ale idealnie wpasowujących się w hasło „Better City, Better Life”.
Citroën zaprezentował przepiękny koncept Metropolis – zaprojektowany i wykonany przez chiński dział koncernu. To hybrydowe auto przyszłości można oglądać do końca wystawy Expo, czyli jeszcze przez ponad pięć miesięcy.
Peugeot pokaże w Szanghaju miejskie autko BB1 o napędzie elektrycznym. Samochód ten charakteryzuje się całkowicie nowatorską koncepcją wnętrza. Można będzie go oglądać na wystawie Expo przez miesiąc, między 14. lipca i 15. sierpnia.
Choć tak różne, te dwa samochody wykorzystują najnowsze dostępne technologie mając na celu minimalizację wpływu podróżowania na środowisko naturalne. Wskazują cele koncernu PSA Peugeot Citroën, który do 2020 roku zamierza o 50% zmniejszyć emisję dwutlenku węgla w samochodach sprzedawanych na rynku chińskim.
Zrównoważona mobilność będzie tematem przewodnim wielu panelów dyskusyjnych podczas Expo 2010. PSA Peugeot Citroën zamierza zwrócić uwagę na szereg aspektów, z jakimi spotyka się przemysł motoryzacyjny – ochronę środowiska, poprawa efektywności nośników i przetwarzania energii, miejska mobilność, czy bezpieczeństwo drogowe, czyli tematykę, w której koncern jest od dawna bardzo aktywny tak w Chinach, jak i na całym świecie.
KG
Najnowsze komentarze