Renault chwali się ilością obserwujących swój kanał. To już ponad dwieście tysięcy osób. Tik Tok stał się jednym z najważniejszych mediów społecznościowych na świecie. Marki samochodowe chętnie sięgają po tą formę przekazu, ponieważ znajdują tam nie tylko przyszłych posiadaczy swoich samochodów, ale też wielu aktualnych klientów.
Ponad dwieście tysięcy obserwujących, blisko trzy mln wyświetleń najpopularniejszego filmu, regularnie aktualizowane konto to bilans obecności Renault na Tik Toku. Marka zapowiada intensyfikację działań w obszarze social mediów i stawia na młodszych odbiorców swojego przekazu.
W Polsce z Tik Taka korzysta blisko 14 milionów użytkowników i nie można tego medium uważać dalej za coś małego. Chociaż nadal wyprzedza go Facebook oraz Instagram, to jednak właśnie Tik Tok zdobył serca młodszego pokolenia. Krótki, konkretny przekaz, liczy się coraz bardziej w cyfrowym świecie.
A materiały Renault właśnie takie są – dynamiczne, krótkie, ciekawe – najpopularniejszy film o współczesnej odmianie Renault 5 Turbo ma blisko 3 mln wyświetleń. I one nadal rosną, budując nowy wizerunek marki i docierając do kolejnych użytkowników Tik Taka ze swoim przekazem.
Tik Tok nie jest dla każdego, bo te szybko zmieniające się kadry i podobna muzyka w wielu materiałach mogą też odbiorców męczyć, ale jak widać miliony ludzi to lubią a Renault tylko na owej popularności skorzysta.
Konto marki można zobaczyć tutaj.
Najnowsze komentarze