Renault jest oficjalnym przewoźnikiem w trakcie 70. Festiwalu Filmowego w Cannes.
Renault Trafic SpaceClass będzie dowozić gości VIP przed czerwony dywan.
Ważne osobistości goszczące na festiwalu będą obsługiwane przez unikatową flotę 330 samochodów Renault ozdobionych Złotymi Palmami. Samochody w liczbie 170 Espace, 120 Talismanów i 20 Trafic SpaceClass oraz 6 Nowych Renault Scénic, 2 Zoe Long Range i 10 Twizy będą udostępnione publiczności do jazd testowych, a 2 Renault Koleos będą wyeksponowane przy bulwarze La Croisette.
Renault jest partnerem festiwalu w Cannes od 1983 roku.
70 edycja Festiwalu Filmowego w Cannes to dla Renault już 34 rok z rzędu udziału w tym doniosłym międzynarodowym wydarzeniu. Renault zapowiada również przedłużenie współpracy partnerskiej z galą amfAR, organizowaną z okazji festiwalu i poświęconą walce z AIDS.
Ceremonii otwarcia festiwalu dokonała aktorka Monica Bellucci, przewodniczącym jury jest reżyser Pedro Almodóvar. W związku z tą wyjątkową flotą złożoną z 330 samochodów, przewidujemy rekordową liczbę Renault na metr kwadratowy w Cannes, to jest coś wyjątkowego! – cieszy się Claude Hugot, dyrektor ds. public relations Aliansu Renault-Nissan i dodaje – Tę unikatową flotę skonstruowaliśmy zgodnie z dwoma sztandarowymi kierunkami działań marki, czyli innowacyjnością i designem, łącząc sedany, crossovery, modele elektryczne… a nawet wysokiej klasy shuttle-car.
Oficjalna flota to 120 Talismanów, docenionych za elegancki design, komfortową kabinę z wysokiej klasy wykończeniem oraz 170 Renault Espace, które zostaną oddane do dyspozycji aktorów, reżyserów, członków jury, zespołów filmowych i oficjalnych partnerów festiwalu, takich jak L’Oréal, Orange czy Air France. Oddelegowani kierowcy zgodnie z precyzyjnie dopracowanym harmonogramem zapewnią obsługę ponad 12.000 przejazdów w ciągu 15 dni trwania festiwalu.
Dla kontrastu, w Cannes będzie też miało premierę 20 samochodów Renault Trafic SpaceClass. Te specjalnie wyposażone i spełniające wymagania festiwalu, zapewniające maksimum komfortu i przestrzeni w kabinie shuttle-cars będą udostępniane zarówno do codziennych przejazdów, jak również na wieczory i do dojazdów pod legendarne schody festiwalowego pałacu.
To prawdziwe wyzwanie dla wysokiej klasy shuttle-car w Cannes. Gama Renault Trafic SpaceClass, dostępna w trzech wersjach, z wnętrzem umożliwiającym do 50 różnych konfiguracji, pozwala sprostać codziennym potrzebom użytkowników. Skórzane fotele, specyficzny układ świateł i wyjątkowo przestronne wnętrze – wszystko zostało pomyślane pod kątem zapewnienia optymalnego komfortu. Wychodząc naprzeciw ambicjom ludzi kina tworzyliśmy tegoroczne innowacje – komentuje Claude Hugot.
Renault, historyczny partner festiwalu, jest związany ze światem kina od 1898 roku. Marka towarzyszy podczas planów zdjęciowych i czerwonych dywanów na całym świecie. Renault jest także partnerem festiwali w Deauville, Lyon Lumière, Alpe d’Huez, czy też ceremonii rozdania Cezarów. Historia Renault jest powiązana z historią francuskiej kinematografii od niemal 120 lat, kiedy fabryki marki sąsiadowały z pierwszym studiem filmowym braci Lumière w Billancourt. Każdego roku prawie 40 modeli Renault trafia na plany zdjęciowe około 200 produkcji telewizyjnych i filmowych.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze