Salon ekspozycyjny Peugeot Avenue przy paryskich Polach Elizejskich ma nowy wystrój. Zapewne kojarzycie reklamę odświeżonego Peugeota 208, w którym pojawia się smok. To ciekawy klip, który prezentujemy poniżej, bo może nie każdy miał okazję na niego trafić w telewizorze, czy w komputerze nawet.
Nawiązaniem do tej strategii marketingowej jest ekspozycja w Peugeot Avenue, ktrą można teraz oglądać w Paryżu przy Champs Elysées 136. Niestety warto się pospieszyć, bo okazja ku temu minie 6. września, czyli za niespełna 3,5 tygodnia.
Tematem jest magnetyczna energia, ale trudno oprzeć się wrażeniu, że to także ukłon w stronę chińskiego rynku, gdzie smok jest symbolem mocy przynoszącej szczęście. Postarano się także o elementy multimedialne, na przykład można wejść w interakcję ze smokiem z reklamy 208-ki. Proponowane są trzy scenariusze, które mogą być utrwalone w kilkusekundowej animacji gif, którą można przesłać mailem, bądź na profil w portalach społecznościowych typu Facebook, czy Instagram.
W salonie obejrzeć też można dwa egzemplarze Peugeota 208, jeden w kolorze Orange Power, drugi zaś w barwie Ice Silver, jednocześnie matowej i satynowej. Duże zainteresowanie wzbudza też koncepcyjny Peugeot Quartz.
Jeśli więc w ciągu najbliższych tygodni pojawicie się w Paryżu nie zapomnijcie zajrzeć d salonu Peugeot Avenue. Jak zwykle warto!
KG; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze