Randstad Award ma w Europie kilkunastoletnią tradycję. Wyróżnienia po raz pierwszy zostały przyznane w Belgii w 2000 r., obecnie badania jakości marki pracodawcy prowadzone są w 12 krajach Europy Zachodniej. W tym roku po raz pierwszy oceniano pracodawców na rynku polskim. Twórcy raportu Randstad Award mają nadzieję, że ich badanie pomoże firmom określić te obszary działań, na których trzeba się skoncentrować, aby zdobyć najlepszych pracowników. Wizerunek pracodawcy staje się coraz większą wartością. Bardzo cieszy nas, że Renault Polska znalazło się w grupie dwudziestu najatrakcyjniejszych miejsc pracy w Polsce – powiedziała Katarzyna Kolbe, dyrektor ds. personalnych Renault Polska.
Badanie objęło 150 największych pracodawców działających na rynku polskim, dobranych na podstawie analizy przychodów ze sprzedaży za 2009 r. Badanie zostało przeprowadzone w październiku i listopadzie 2010 r. na próbie 7.000 respondentów reprezentacyjnych dla regionu, wieku, płci oraz wykształcenia. Oceniając atrakcyjność pracodawcy ankietowani mieli do wyboru 10 czynników, w tym: stabilność zatrudnienia, bogatą ofertę szkoleniową, warunki finansowe, przyjazną atmosferę pracy czy innowacyjność.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze