Nie od dziś wiadomo, że ludzie lubią, a czasem wręcz muszą kupować samochody na kredyt. Po co wyskakiwać z dużej gotówki, skoro można samochód skredytować? A skoro można na kredycie zarobić, to lepiej dla producenta samochodu, by to jego bank zapewnił obsługę finansową. W ten sposób zarabia się niejako podwójnie na tym samym. Mając świadomość takich możliwości Renault rozszerza działalność usług finansowych w Rosji.
Projekt „Dział usług finansowych” jest strategiczny dla Renault. Koncern będzie się starał rozszerzyć działalność finansową i to nie tylko tą związaną z motoryzacją, czy z finansowaniem sprzedaży samochodów. Rynek usług finansowych jest bardzo szeroki i choć Renault wychodzi od produktów związanych z działalnością motoryzacyjną, to nie zamierza poprzestać jedynie na tych produktach.
„Dział usług finansowych” to nowy format obsługi klienta Renault w Rosji. Ma na celu rozszerzenie obsługi klienta poza segment związany z motoryzacją. Projekt oparty jest na pomyśle, aby zapewnić wszystkim klientom, którzy przybyli po nowy samochód lub usługi motoryzacyjne, taką obsługę finansową, która najlepiej odpowiadać będzie aktualnym potrzebom klienta. Już teraz klienci mogą zakupić szeroką gamę usług – kredyt, „Rozsądne auto-casco”, „ochronę budżetu”, „Renault Extra” i nowe: „Naprawa Renault”, „MediCasco”, „Zmień na pełne auto-casco”. Linia usług finansowych będzie się nadal dynamicznie rozwijać w reakcji na zapytania klientów Renault.
Jednocześnie, według nowej koncepcji, realizacja wszystkich usług finansowych ma być skupiona w jednym miejscu. W dziale usług finansowych klienci spotkają doskonale przygotowanych menedżerów, którzy będą w stanie udzielić wszelkich wskazówek dotyczących pełnego zakresu usług niezbędnych do klienta. W efekcie klient będzie miał możliwość zaoszczędzenia czasu i uzyskania pełnego pakietu finansowego i dopasowanych usług w oficjalnej dealerskiej Renault.
Projekt „Dział usług finansowych” został już uruchomiony w części punktów dealerskich, a do lipca bieżącego roku powinien objąć znaczącą część sieci Renault w Rosji.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault
Najnowsze komentarze