Seria limitowana Fans Edition będzie sprzedawana na profilu Renault Polska na Facebooku. Chętni będą mogli złożyć zamówienie na auto za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji dostępnej na stronie www.facebook.com/RenaultPL. W ciągu 72 godzin od momentu złożenia rezerwacji z zamawiającym skontaktuje się koncesjoner Renault w celu zawarcia umowy. Nietypowa sprzedaż rusza 14 października. Akcja jest zaplanowana na trzy tygodnie.
Renault Clio to od lat najpopularniejszy samochód marki w Polsce. Auto wyróżnia się elegancką linią nadwozia, wnętrzem o najwyższym poziomie komfortu, bogatym wyposażeniem standardowym oraz doskonałymi parametrami użytkowymi.
Rygorystycznie przestrzegana jakość wykonania sprawiła, że Clio jest jednym z najbardziej niezawodnych modeli w swoim segmencie. Samochód zdobył również maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP.
Oferowany na Facebooku model Renault Clio to wersja 3-drzwiowa z silnikiem 1.2 16V 75 z bogatym wyposażeniem.
Opis Clio Fans Edition:
– lakier metalizowany Niebieski Extreme
– radioodtwarzacz CD mp3 z Bluetooth
– złącze wielofunkcyjne Audio Connection Box (z USB, AUX)
– system nawigacji Carminat TomTom®
– klimatyzacja regulowana manualnie
– skórzana kierownica z regulacją wysokości
– fotel kierowcy z regulacją wysokości
– tylna kanapa 1/3-2/3
– 4 poduszki powietrzne
– światła przeciwmgłowe
– Pakiet Look zawierający: szyby boczne tylne i tylna dodatkowo przyciemniane, 15"obręcze kół ze stopu metali lekkich oraz dodatkowe światła doświetlające zakręty FBL
– przednie szyby regulowane elektrycznie
– elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne, podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
– koło zapasowe
Renault Clio Fans Edition dostępne będzie w cenie 42.900 zł. Oferta jest ograniczona i obejmuje jedynie 11 aut. Więcej szczegółów na www.facebook.com/RenaultPL
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze