Renault kontynuuje ofensywę na rynku crossoverów i wprowadza model KADJAR, swój pierwszy crossover w segmencie C. KADJARA można zobaczyć jeszcze przed jego oficjalną prezentacją dzięki kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych.
Nowa nazwa dla nowego crossovera
Nazwa KADJAR powstała z połączenia KAD i JAR. KAD pochodzi bezpośrednio od terminu „quad” – samochodu z napędem na cztery koła, do jazdy poza drogami utwardzonymi, natomiast JAR odwołuje się zarazem do pojęć „agile” (zwinny, zwrotny) i „jaillir” (pojawić się błyskawicznie). Brzmienie i pisownia nazwy KADJAR mają egzotyczne zabarwienie i stanowią zaproszenie do przygody i odkrywania nowych horyzontów.
KADJAR w naturalny sposób wpisuje się w świat crossoverów marki Renault, obok modeli Captur i Koleos.
#KADJAR: kampania promująca świat Renault KADJAR w sieciach społecznościowych
Od 26. stycznia 2015 roku marka Renault będzie aktywnie działać w sieciach społecznościowych, proponując internautom odkrycie świata modelu KADJAR. Codziennie będą pojawiały się nowe, oryginalne zdjęcia i filmy wideo w oczekiwaniu na oficjalną prezentację Renault KADJAR w dniu 2. lutego 2015 roku.
ZOBACZ WKRÓTCE Renault #KADJAR NA:
– Facebook: www.facebook.com/RenaultPolska
– Instagram: instagram.com/renault_pl
– YouTube: www.youtube.com/RenaultPL
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze