Renault rusza z nową kampanią reklamową modelu ZOE. W pierwszych dwóch filmach francuska marka pokazuje popularność pojazdu na rynku samochodów elektrycznych i przekonuje, że zasięg 395 km to wcale nie tak mało. W reklamach możemy zobaczyć nowe logo producenta.
Od ponad 10 lat Renault jest pionierem i liderem elektrycznej mobilności w Europie. ZOE ma liczącą się pozycję na rynku – od jego debiutu rynkowego sprzedano ponad 270 tys. sztuk. Dlatego Renault rozpoczyna dwie ogólnoświatowe kampanie reklamowe poświęcone ZOE. Wraz z Publicis Conseil marka przygotowała dwa filmy, które odwołują się do atutów samochodu: doskonałych wyników sprzedaży (w 2020 roku ZOE było najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Europie – sprzedano ponad 100 tys. sztuk modelu) i zasięgu 395 km zgodnie z protokołem WLTP.
Renault Zoe: „THE CHASE”
W tej kampanii Renault podkreśla swoją pozycję lidera poprzez optymistyczne przesłanie: ZOE jest prawdziwym bestsellerem, o czym świadczy rosnąca liczba klientów, którzy decydują się na ten model. Bohater filmu ściga kobietę, która prowadzi ZOE. Okazuje się, że po ulicach jeździ tak dużo Renault ZOE, że trudno ją znaleźć.
Kampania ma pokazać atuty modelu w świeży i nowoczesny sposób. Film ma doskonałe tempo i jest naprawdę inny od typowych filmów reklamowych. Przekaz jest bardzo mocny – ZOE jest numerem 1 na rynku samochodów elektrycznych w Europie.
https://www.youtube.com/watch?v=zpT79_WNNkA
„LEAVING THE NEST”
Marka Renault i Publicis zdecydowały się opowiedzieć uniwersalną i emocjonalną historię, która odwołuje się do życiowych doświadczeń – rodzice oferują ZOE swojemu dziecku, które opuszcza rodzinne gniazdo i wybiera się na studia.
W tym filmie Renault przypomina, że elektryczny model stanowi najlepszy wybór, i podkreśla zasięg samochodu (do 395 km WLTP), pojemność bagażnika 338 litrów i dużą ilość miejsca w kabinie. Dzięki swoim atutom ZOE zabierze cię wszędzie tam, gdzie prowadzi życie.
Najnowsze komentarze