C1 IMPRESS
= poziom wyposażenia Flirt
+ wspomaganie kierownicy
+ lakier metalizowany
1.0i Impress 2d. 31 050 PLN
1.0i Impress 4d. 32 350 PLN
C2 IMPRESS
= poziom wyposażenia VTR
+ felgi aluminiowe 15”
+ radar cofania
+ lakier metalizowany
1.4i 75KM Impress 43 800 PLN
1.4i 75KM Impress MAP 46 300 PLN
C3 IMPRESS
= poziom wyposażenia Furio
+ listwy boczne i zderzaki w kolorze nadwozia
+ radio CD MP3
+ klimatyzacja manualna
+ reflektory przeciwmgłowe
+ lakier metalizowany
1.1i 61KM Impress 40 000 PLN
1.4i 75KM Impress 41 500 PLN
1.4 HDi 70KM Impress 47 100 PLN
C4 IMPRESS
= poziom wyposażenia VTR/SX
+ poduszki powietrzne boczne i kurtynowe
+ radio CD MP3 + 6 głośników
+ klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
+ lakier metalizowany
+ tapicerka welurowa (tylko SX)
wersje 3-drzwiowe:
1.4i 16V 90KM Impress 55 000 PLN
1.6i 16V 110KM Impress 56 800 PLN
1.6 HDi 92KM Impress 63 800 PLN
wersje 5-drzwiowe:
1.4i 16V 90KM Impress 55 650 PLN
1.6i 16V 110KM Impress 57 450 PLN
1.6 HDi 92KM Impress 63 650 PLN
1.6 HDi 110KM Impress 67 450 PLN
Xsara Picasso IMPRESS
= poziom wyposażenia SX Pack
+ radar parkowania tyłem
+ lusterka zewnętrzne składane elektrycznie
+ szyby tylne sterowane elektrycznie
+ lakier metalizowany
1.6i 16V 110KM Impress 58 700 PLN
1.6 HDi 92KM Impress 64 500 PLN
1.6 HDi 110KM Impress 70 500 PLN
Berlingo IMPRESS
= poziom wyposażenia Multispace
+ klimatyzacja
+ poduszka powietrzna pasażera
+ radio CD
+ reflektory przeciwmgłowe
+ lakier metalizowany
1.4i 75KM Impress 49 650 PLN
1.6 HDi 75KM Impress 56 600 PLN
1.6 HDi 90KM Impress 59 550 PLN
C5 IMPRESS
= poziom wyposażenia SX
+ lusterka boczne składane elektrycznie
+ lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
+ radar parkowania przód + tył
+ lusterko prawe indeksowane do biegu wstecznego
+ alarm
+ lakier metalizowany
+ zestaw Bluetooth
wersje berline
1.8i 16V 127KM Impress 68 650 PLN
2.0i 16V 143KM Impress 74 650 PLN
2.0 HDi 138KM Impress 85 150 PLN
wersje break
2.0i 16V 143KM Impress 76 650 PLN
2.0 HDi 138KM Impress 87 150 PLN
Warto zauważyć, iż w cenniku nie ma już C4 Picasso IMPRESS i C4 Grand Picasso IMPRESS. Czyżby już doszczętnie wszystkie się sprzedały? Z drugiej strony nic dziwnego – to bardzo interesujące auta, a skoro w dobrej cenie można było mieć extra wyposażoną wersję nowego rynkowego przeboju, to czemu nie? ;-)
Korekcie (delikatnej) w dół uległy ceny na C3, za to podrożały (o 2 tys. zł) wszystkie wersje IMPRESS Xsary Picasso. Także o dwa tysiące staniały wersje Break Citroëna C5 IMPRESS.
Po szczegóły – jak zwykle – odsyłamy Was do salonów Citroëna w całym kraju.
KG
Najnowsze komentarze