Spoticar, europejski lider w dziedzinie samochodów używanych, pozycjonuje się jako główny gracz w procesie zmian i transformacji energetycznej na naszym kontynencie. Misją Spoticar jest udostępnienie samochodu i usług przyszłości jak największej liczbie osób w sektorze samochodów używanych. Marka działa także w Polsce.
„Dlatego Spoticar oferuje swoim klientom już ponad 4.000 modeli hybrydowych lub elektrycznych z floty 40.000 rygorystycznie dobranych i w pełni serwisowanych pojazdów. Jako lider w dziedzinie pojazdów używanych z 1200 punktami sprzedaży we Francji, jest to wyzwanie, które marka podejmuje dzisiaj, przyjmując wizjonerską postawę.
Pozycję tę odzwierciedla nowy podpis, który umiejętnie wykorzystuje zainteresowanie, jakie dla naszej przyszłości stanowi wybór pojazdów używanych: „Spoticar, pojazdy używane z przyszłością”. Wyzwaniem dla rynku pojazdów używanych jest dziś wiedza, jak regenerować, remontować i wprowadzać z powrotem do obiegu pojazdy elektryczne, aby przedłużyć ich trwałość, cykl życia i sprawić, by były szybciej dostępne jako pojazdy używane.
W chaotycznym świecie i sektorze, Spoticar na nowo definiuje zasady, wykorzystując know-how i doświadczenie motoryzacyjne Grupy Stellantis i jej 6 marek, z których wywodzi się marka (Peugeot, Citroën, Opel, Fiat, Jeep, Abarth), aby zaoferować usługę, która obiecuje bezpieczeństwo i przewidywalność, z trwałą wartością.
Dzisiejsi kierowcy mają wybór między potrzebą bardziej zrównoważonej mobilności a kwestią siły nabywczej, która dzisiaj się zmienia. Choć niektórzy chcieliby mieć dostęp do najnowszej generacji silników i pojazdów gotowych na jutro, dla wielu wciąż wydają się one poza zasięgiem. Oferując szeroki wybór pojazdów, silników, usług i wsparcia, Spoticar stara się umożliwić swoim klientom wybór przyjaznych środowisku pojazdów w najlepszej cenie.” czytamy w komunikacie Stellantis.
Polską ofertę Spoticar można poznać pod adresem https://www.spoticar.pl/. Do uczestnictwa w systemie są zachęcani wszyscy dealerzy w naszym kraju.
Najnowsze komentarze