Najlepiej w dalszym ciągu radził sobie Peugeot. W marcu zdecydowało się na samochód osobowy tej marki 1.511 klientów, co stanowi wzrost o 8,47% w stosunku do lutego’2007 i o 9,65% w stosunku do marca’2006. Taka sprzedaż dała Peugeotowi siódme miejsce wśród wszystkich oferowanych na polskim rynku marek. Przy okazji w pierwszym kwartale 2007 roku sprzedaż skumulowana Peugeota sięgnęła 4.467 samochodów, co w stosunku do pierwszego kwartału ubiegłego roku oznacza wzrost o 23,30%.
Ósma lokata w rankingu najlepiej sprzedających się marek przypadła koncernowi Renault. Do klientów trafiło w marcu 1.485 samochodów tej marki, co stanowi wzrost o 16,29% w stosunku do miesiąca poprzedniego i jednocześnie wzrost o 1,02% w stosunku do marca roku 2006. Skumulowana sprzedaż za pierwszy kwartał wynosi 4.228 samochodów, co stanowi wzrost o 4,06% w odniesieniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Na dziewiątym miejscu w tabeli najlepiej sprzedających się marek znajduje się Citroën. W marcu na samochody z szewronami na maskach zdecydowało się 1.191 klientów, co stanowi wzrost w stosunku do lutego o 10,89% i w stosunku do marca’2006 o 13,00%. Sprzedaż skumulowana za pierwszy kwartał 2007 roku wynosi 3.522 samochody, co jest jednoznaczne ze wzrostem o 15,63% w stosunku do sprzedaży za pierwszy kwartał roku ubiegłego.
Po pierwszym kwartale 2007 roku udziały w rynku samochodów osobowych dla poszczególnych marek francuskich kształtują się następująco:
Citroën – 4,84% (spadek z 5,21% w roku 2006)
Peugeot – 6,14% (spadek z 6,20% w roku 2006)
Renault – 5,81% (spadek z 6,95% w roku 2006)
Na podstawie danych z IBRM Samar
KG
Najnowsze komentarze