„Auto-Świat” nr 27 (674) z 30.VI.2008
Stron: 52 (z okładką) + 32 (dodatek „AŚ market”)
Cena: 2,60 zł
Koszt 1 strony: prawie 3,1 grosza (licząc z dodatkiem)
Warto kupić? nie
O jakich markach francuskich piszą: Citroën, Peugeot, Renault (+Dacia)
O jakich modelach piszą: 2CV, 206, 308, Clio, Twingo, sportowe
Pierwsze samochody francuskie w numerze pojawiły się dopiero na stronie 14. Renault Twingo pierwszej generacji i Peugeot 206 znajdują się na zdjęciu ilustrującym krótką notatkę traktującą o tym, że grupa AAA Auto wycofuje się z polskiego rynku. Była to firma handlująca używanymi samochodami.
Na tej samej stronie pokazano Peugeota 308 SW i podano kilka przykładowych cen tego auta (nie podaje ich jeszcze w swoim konfiguratorze Peugeot Polska). Według „Auto-Świata” najtańsza 308-ka w wersji SW kosztować ma 73,4 tys. zł (z silnikiem 1.6 120 KM). Najtańszy diesel (1.6 HDi 90 KM) wynosi 78 tys. zł.
Krótkie wzmianki o wynikach teamów Renault i Red Bull Renault w Grand Prix Francji rozegranym niemal dwa tygodnie temu pojawiły się na stronach 16-17.
Peugeot 308 w wersji hatchback został krótko zaprezentowany jako alternatywa dla testowanego na stronach 26-27 Seata Leona.
Spora niespodzianka pojawiła się na stronie 32. – to zdjęcie Citroëna 2CV jako przykład auta, w którym się da, choć się nie powinno, jeździć nie tylko ze zrolowanym dachem, ale wręcz na stojąco. Znamy te obrazki z niejednego filmu.
Kawałeczek Renault Clio II można wypatrzyć na zdjęciu na stronie 35.
I chociaż pewnie trudno w to uwierzyć, to już wszystko, co o samochodach francuskich pojawiło się w tym numerze „Auto-Świata”. W przyszłym tygodniu ma być nieco lepiej – Redakcja zapowiada porównanie Peugeota 308 SW z Golfen Variantem i Hyundaiem i30 kombi.
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze