W tym roku Dacia przechodzi intensywną metamorfozę. Od zmienionego logo, przez na nowo dobrane kolory aż po odświeżoną wizualnie gamę modelową. Kiedy odwiedzimy salon Dacii, prawie wszystko będzie zupełnie nowe.
Podczas prezentacji pod Paryżem Dacia po raz pierwszy zaprezentowała publicznie odnowioną gamę samochodów. Ponadto marka zaskoczyła koncepcyjnym łazikiem Manifesto i pokazała sposób na przemianę Joggera w kamper. Można było również zobaczyć mały przedsmak tego, co czeka nas w salonach. Aby wzmocnić swoją atrakcyjność, stać się marką pożądaną, a jednocześnie zachować wizerunek producenta niedrogich samochodów, punkty sprzedaży zmienią logo, styl i kolory. Niemal wszystko będzie nowe.
Proces odnowy salonów dealerskich rozpoczął się wiosną 2022 roku, ale prace nad wdrożeniem nowej tożsamości cały czas trwają. Szatę graficzną i meble Dacia musi zmienić w 2500 europejskich punktach sprzedaży. Gdy przyjdziemy oglądać nowego Joggera, czy Dustera przywita nas minimalistyczne wnętrze zaprojektowane w duchu „ekologicznej odpowiedzialności”, co oznacza, że marka wykorzysta materiały pochodzące z recyklingu. Takim materiałem są m.in. opony, które posłużyły do wykonania ścianek działowych.
Dacia stawia na bliższy kontakt z klientem. Sprzedawca nie będzie już siedział naprzeciwko, ale obok nas, co ma ułatwić komunikację, wzmocnić relację i sprawić, że konfiguracja samochodu stanie się przyjemniejsza. Pojawi się możliwość skomponowania odpowiedniej wersji modelu za pośrednictwem aplikacji o rozszerzonej rzeczywistości opracowanej na smartfony. U dealerów znajdziemy także akcesoria z logo marki takie jak: plecaki, czapki, manierki i nieprzemakalne płaszcze, czyli wszystko co przyda nam się na łonie natury.
Najnowsze komentarze