Sprzedaż Stellantis wzrosła w styczniu o 90%. Taki wynik osiągnęła w Meksyku. Najlepiej sprzedającą się marką był RAM, z wynikiem 1.330 egzemplarzy.
„Rok 2023 zaczyna się od ważnego wzrostu sprzedaży, który rejestruje rekordowe poziomy w segmencie suvów i pickupów” – napisał wiceprezes Stellantis Mexico, Carlos Quezada.
Stellantis rośnie w Meksyku. Sprzedaż grupy poszła do góry aż o 90%, co dobrze rokuje na kolejne miesiąca. Wśród najlepiej sprzedających się marek Stellantis jest RAM, który z wynikiem 1.330 szt. zajął pierwsze miejscu w rankingu grupy. Na drugim miejscu znalazł się Dodge z wnikiem 1.215 szt. Na kolejnych miejscach pojawiły się Peugeot (1080 szt.) oraz Fiat (863 szt.). Ostatnia w rankingu znalazła się Alfa Romeo, która znalazła w styczniu w Meksyku 10 nabywców.
Peugeot oferuje w Meksyku pełen przekrój swojej gamy: są tutaj Peugeot 208, 301, 2008, 3008, 5008, Rifter, Partner, Expert, Manager (Jumper) oraz Landtrek. Cena Peugeot 208 zaczyna się w przeliczeniu na złotówki od 106 tys. zł. Terenowy Landtrek to wydatek od 146 tys. zł. Marka koncentruje się na promocji swoich SUVów – na ulicach stolicy Meksyku nietrudno zobaczyć m.in. 2008. Sprzedaż Peugeot wzrosła o 14% w stosunku do 2022 r.
Jak podaje Mexico’s Institito Nacional de Estadistica y Geografia (INEGI) w styczniu 2023 r. sprzedano w Meksyku łącznie 94.414 samochodów wszystkich marek. Oznacza to 20.1% wzrostu w stosunku do poprzedniego roku. Liderem rynku w Meksyku pozostaje Nissan z udziałem na poziomie 18%. Stellantis w styczniu osiągnął 5,9%. Konkurencyjne Renault posiada 3% udziałów z wynikiem 2.805 szt.
Najnowsze komentarze