Nie są jeszcze znane ceny, jakie będą obowiązywały na polskim rynku, ale w Niemczech zaczynają się one (nie licząc tego, co klient wytarguje osobiście) od poziomu niemal 26 tys. euro. Przy zignorowaniu różnic podatkowych ;-) ale z uwzględnieniem średniego kursu euro na dziś (3,5739 zł) oscyluje to w okolicach 93 tys. zł. W Polsce raczej cena nie będzie tak optymistyczna. Dla porównania – C-Crosser kosztuje (z niezłym standardowym wyposażeniem) niemal 140 tys. zł, zaś za trzeciego bliźniaka – Mitsubishi Outlandera – wydać trzeba niemal 110 tys. zł. Podejrzewam, że na 4007-kę trzeba będzie przyszykować minimum 135 tys. zł.
Nie są jeszcze znane także pakiety wyposażenia, jakie obowiązywać będą w Polsce. To w dużej mierze wpłynie na cenę, choć istotniejszym jej składnikiem będą różnego rodzaju podatki, w których nakładaniu nasze państwo uzyskało prawdziwe mistrzostwo :-/
Kiedy tylko Peugeot Polska poda do wiadomości ceny i specyfikacje 4007-ki obowiązujące na naszym rynku – na pewno znajdziecie je na łamach naszego wortalu.
KG
Najnowsze komentarze