Spokojnie, wszystko jest z nami i z Wami w porządku. My cieszymy się latem, ale nie znaczy to, że tak jest wszędzie na Ziemi. Citroën postanowił wykorzystać okazję i promować swój najpopularniejszy w Ameryce Łacińskiej model wśród amatorów narciarstwa.
Wszyscy, którzy tej zimy odwiedzą renomowany ośrodek zimowy Las Leñas w prowincji Mendoza,, będą mogli zapoznać cieszyć się z odnoszącym sukcesy SUV-em (tak właśnie klasyfikowany jest ten model na kontynencie południowoamerykańskim), Citroënem C4 Cactusem, specjalnymi chwilami z muzyką podczas sesji Citroëna w UFO POINT oraz, specjalnie dla klientów marki, zniżkami od 15 % w gastronomii. Akcja trwa w okresie od 8. lipca do 31. sierpnia 2022 roku.
Citroën oferuje różne sesje w UFO POINT, aby wszyscy odwiedzający mogli cieszyć się zachodami słońca, dniem po nartach, przy bardzo dobrej muzyce i wybitnych DJ-ach, w bardzo wyjątkowym miejscu. Kilka z tych spotkań już się odbyło, a kolejne sesje zaplanowano na:
– wtorek 2. sierpnia w ramach Festiwalu Górskiego, który odbywa się w dniach 1-6 sierpnia;
– czwartek, 11. sierpnia, aby cieszyć się zachodem słońca i muzyką w UFO POINT.
Z kolei klienci Citroëna obecni w Las Leñas będą mogli skorzystać z 15% rabatu na gastronomię w UFO POINT, jednym z miejsc najchętniej wybieranych przez odwiedzających ten ośrodek narciarski, a tam na tarasie tego symbolicznego miejsca , będą mogli podziwiać SUV-a C4 Cactus Shine.
Citroën C4 Cactus, to pojazd, który łączy w sobie całą historyczną śmiałość marki wyznaczającej trendy i wiodącej w segmencie B-SUV w pierwszym kwartale 2022 roku w Argentynie. Wyposażony w silnik 1.6 THP o mocy 165 KM współpracujący z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów, ma układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce, koła i opony itp. opracowany specjalnie na rynek Ameryki Łacińskiej). Auto oferuje oczywiście elementy programu Citroën Advanced Comfort® oraz liczne opcje technologiczne w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. Można przyjąć, że C4 Cactus ma najbardziej zaawansowany pakiet wyposażenia bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy w tym segmencie na rynku Ameryki Łacińskiej. Posiada 12 systemów wspomagania jazdy, wśród których wyróżniają się między innymi Active Safety Break i alert ostrzegania i potencjalnej kolizji, alert niezamierzonej zmiany pasa ruchu, alert ograniczonej uwagi kierowcy i wskaźnik zalecanego odpoczynku.
Podsumowując – właśnie tak buduje się sprzedaż samochodów i świadomość marki wśród klientów.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze