Rok temu Peugeot zaczął ofensywę na rynkach samochodów firmowych, wraz z nową organizacją sprzedaży, gamą Business nakierowaną na zalety i niską emisję CO2, oraz z business centers przeznaczonymi do obsługi.
Ofensywa, która pozwoliła Peugeotowi znacząco wzmocnić swoje wyniki, widoczna jest w rezultatach pierwszego półrocza 2010 roku. Z 35 tysiącami zarejestrowanych samochodów więcej w porównaniu do 2009, udział w rynku aut firmowych wzrósł o blisko 1 punkt procentowy. By kontynuować rozwój tej ofensywy, Pierre Garnier zastąpił Marcela de Ryckera, który został Dyrektorem Rozwoju Biznesu i Pojazdów Użytkowych PSA Peugeot Citroën.
Marc Giulioli został Dyrektorem Marketingu Peugeota we Francji, będąc podwładnym Oliviera Veyriera, Dyrektora Peugeot France.
Pierre Garnier, 46 lat, dyplomowany szkół ESC Nantes i HEC Management, zajmował różne stanowiska w Peugeot France od 1987 roku, m.in. jako Dyrektor Regionalny w latach 2001-2003. Następnie był Dyrektorem Generalnym Peugeot Polska (lata 2004-2007) a w 2008 roku został Dyrektorem Marketingu Peugeot France.
Marc Giulioli, 45 lat, absolwent Université Paris IX Dauphine (Magister Zarządzania, podyplomowo Marketingu i Stategii), pełnił liczne funkcje handlowe, produkcyjne i marketingowe w zarządzie, w dyrekcji regionalnej Francji i w Europie w siedzibie marki Peugeot od 1991 roku. Ostatnio kierował Dyrekcją Marketingu i Komunikacji Peugeot.
Marcel de Rycker, 48 lat, ukończył ESDE Paris i MBA University of Hartford, pełnił różne funkcje marketingowe i handlowe u różnych producentów samochodów, ostatnio odpowiadał za sprzedaż dla przedsiębiorstw w Mercedesie. Przyszedł do Marki w 2009 roku i został Dyrektorem Peugeot dla Przedsiębiorstw oraz został w lipcu 2010 roku Dyrektorem Rozwoju Businessu i Pojazdów Użytkowych PSA Peugeot Citroën.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
Rozwiązaniem jest Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze