W Zarządzie Głównym Stellantis Argentina, kierowanym przez Martína Zuppi, utworzono nowy Zarząd Handlowy dla pięciu marek grupy, kierowany przez Pablo Garcíę Leyendę, oraz nowy Zarząd Komunikacji i Prasy, kierowany przez Soledad Bereciartua.
Martín Zuppi, dyrektor generalny Stellantis Argentina, przedstawił nową strukturę obowiązującą od 1 kwietnia 2024 r., która będzie miała kilka ważnych nowych funkcji dla prasy:
Zarządzanie handlowe pod kierownictwem Pablo García Leyenda, który będzie odpowiedzialny za pięć marek grupy w naszym kraju: Citroën, Fiat, Jeep, Peugeot i RAM. Jego zespół będzie składał się z następujących osób:
- Citroën: Ruben Rodriguez
- Fiat: Martín Manzo
- Jeep i RAM: Fernando Vaccaro
- Peugeot: Julián Ottone
- DS Automobiles: Gonzalo Cassina.
Ponadto, nowa struktura Stellantis w Argentynie kraju będzie tworzyć nowy Działu Komunikacji i Prasy, odpowiedzialnego za sześć marek Grupy (Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Peugeot i RAM) oraz Prasę Korporacyjną, pod kierownictwem Soledad Bereciartua.
Zobacz: Wiadomości motoryzacyjne. Codziennie, aktualne, ciekawe
Celem nowego działu jest zwiększenie aktywności w zakresie współpracy z mediami, które są w ocenie Stellantis kluczowe dla tworzenia wizerunku i wspierania sprzedaży poszczególnych marek.
Nowy Dział Komunikacji i Prasy będzie miał następujący zespół i zakres obowiązków:
- Miguel Silva, odpowiedzialny za marki Peugeot i Citroën.
- Gonzalo Arango, odpowiedzialny za marki Fiat i Jeep.
- Francisco Lugones, odpowiedzialny za marki DS, RAM i Corporate Press.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów. pomiary, spalanie, opinie
źródło: Stellantis w Argentynie
Najnowsze komentarze