Citroën uruchamia nową aplikację: My Citroën, która umożliwia wymianę danych między samochodem klienta a jego kontem użytkownika. Przypomnienie o przeglądach, analiza zużycia paliwa, pomoc drogowa, porady eksploatacyjne, trasy, umawianie wizyt, punkty sprzedaży itp. Od teraz wszystkie te usługi są dostępne w czasie rzeczywistym i w zasięgu ręki: „This is my Car, This is my App” (To mój samochód, to moja aplikacja). Aplikacja My Citroën jest nieodpłatna i dostępna dla smartfonów z systemem iOS oraz Android.

Aplikacje Link, Scan i Moje Przeglądy są teraz połączone w jedną aplikację pod nazwą My Citroën, która umożliwia zarządzanie kontem klienta oraz przydatnymi usługami.

UŁATWIENIE W CODZIENNEJ EKSPLOATACJI – przeglądy, kontrakty, trasy, geolokalizacja i wspomaganie prowadzenia:

– Spersonalizowany plan przeglądów, który uwzględnia czynności do wykonania i terminy, przeliczane automatycznie w zależności od sposobu użytkowania samochodu,
– Znajdowanie i kategoryzowanie tras i średniego zużycia paliwa w przypadku, gdy pojazd jest w trybie online,
– Łatwe odnajdywanie miejsca zaparkowania pojazdu dzięki funkcji geolokalizacji „Find my car”,
– Kontakt z Citroën Assistance za pomocą jednego kliknięcia i łatwy dostęp do usług posprzedażnych,
– Dostęp do zawartości systemów wspomagania prowadzenia pojazdu,
– Zarejestrowanie wielu pojazdów marki Citroën w jednej aplikacji (do 10 pojazdów).

ŁATWY DOSTĘP DO PUNKTÓW SPRZEDAŻY CITROËNA

– Szybka geolokalizacja najbliższego salonu lub serwisu marki Citroën,
– Dostęp do informacji i komentarzy portalu Citroën Advisor,
– Wszystkie informacje praktyczne dotyczące danego serwisu (dane kontaktowe, godziny pracy, usługi, itd.),
– Zlecanie wykonania kosztorysów napraw i zdalne umawianie poprzez kalendarz online,
– Informacje o ofertach specjalnych i o wszystkich nowościach Citroëna,
– Możliwość ustawienia ulubionego punktu sprzedaży, co skraca czas jego wyszukiwania.

Aplikacja zostanie wdrożona w piętnastu krajach w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Szczegóły aplikacji znajdują się na: http://www.citroen.pl/citroen-dla-ciebie/aplikacja-mobilna-my-citroen.html

Zainstalowanie aplikacji:
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.psa.mym.mycitroen
Apple Store: https://itunes.apple.com/pl/app/mycitroen/id1019563307

Marka CITROËN

Marka Citroën, jest jednym z czołowych światowych producentów samochodów. Od 1919 roku tworzy śmiałe i kreatywne modele: wyróżniające się unikalnym designem, zapewniające dobre samopoczucie za sprawą oferowanego komfortu i intuicyjnych technologii. Samochody marki wprowadzają powiew świeżości do świata motoryzacji. Tworząc samochody marka Citroën stara się wsłuchiwać w potrzeby człowieka – użytkownika. Odpowiadając potrzebom czasów, wprowadziła także unikalną formułę relacji z klientem poprzez stronę internetową z opiniami klientów CITROËN ADVISOR. Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażnej w ponad 90 krajach i blisko 1,2 miliona pojazdów sprzedanych w 2016 roku. To również 8 tytułów mistrza świata WRC konstruktorów oraz trzeci z rzędu w 2016 r. tytuł mistrza świata konstruktorów WTCC FIA.

Citroën i cyfrowe kanały sprzedaży

Citroën jest pionierem cyfrowych kanałów sprzedaży:
– ponad 11 milionów fanów w portali społecznościowych na całym świecie,
– Citroën Advisor, pierwsza witryna online producenta samochodów, wdrożona już od roku w 11 krajach, pomogła zebrać 40 tys. opinii klientów na temat ponad 1200 punktów sprzedaży na całym świecie,
– Citroën Carstore, usługa rezerwacji online nowych samochodów,
– Premiera wśród marek samochodowych we Francji: model Citroën E-MEHARI był pierwszym samochodem prezentowanym na Facebooku w technologii „Immersive Canvas”,
– Aplikacja „kosmicznej fotografii” Fyuse zainaugurowana razem z Nowym Citroënem C1,
– Citroën Electric Store, nowy portal e-commerce zajmujący się sprzedażą pojazdów elektrycznych.

 

 

źródło: Citroën Polska

Galeria

Krzysztof
Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej sportowej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej.

Dodaj komentarz

2 komentarzy do "Citroën uruchamia nową aplikację mobilną – My Citroën"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
marcinglivice
Gość

Zainstalowałem, wpisałem numer nadwozia mojego c3 kupionego w salonie w Polsce w 2008 roku. Komunikat: „samochód nieznany”. Klikam dalej, aplikacja przestaje reagować i się wywala (samsung galaxy note). Brawo orły Citroena.

Grzegorz
Gość

U mnie wszystko działa bez problemu. Nie jestem pewien, ale apka (prawdopodobnie) obsługuje auta powyżej 2010 z modułem BT – gdzieś o tym słyszałem.
Może ktoś z Citroena się wypowie?

wpDiscuz