Katarzyna Glinka i dzień z Renault Clio

4
651
© 2015 Radoslaw NAWROCKI / RENAULT POLAND

Katarzyna Glinka, ambasadorka Renault, spędziła dzień z Renault Clio. Aktorka miała okazję sprawdzić, jak auto spisuje się podczas codziennych zajęć i obowiązków.

Renault Clio to samochód, który ma wielu fanów, a jego różne wersje, począwszy od hatchbacka i rodzinnego kombi po wersje sportowe, trafiają w gusta wielu klientów na całym świecie. Do sierpnia br. w Polsce zarejestrowano blisko 5.000 tych aut.

Modele Clio zapewniają wszystkie atrybuty aut klasy wyższej, zgodnie z filozofią marki, która pragnie ułatwiać swoim klientom życie dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań, które upraszczają obsługę i podnoszą funkcjonalność samochodu. Dzięki podwójnej ofercie systemów multimedialnych, w tym Renault R-Link Evolution, Renault Clio dokonało przełomowego postępu w swoim segmencie.

Swoją uniwersalność Clio zawdzięcza doskonałemu trzymaniu się drogi i jeszcze lepszemu komfortowi układu jezdnego oraz silnikom, które są liderami na rynku pod względem zużycia paliwa i emisji CO₂. Dla silników diesla wynoszą one odpowiednio 3,3 l/100 km w cyklu mieszanym i 85 g/km – to najlepsza oferta na rynku silników wysokoprężnych.

Renault Clio od momentu wprowadzenia na rynek było wielokrotnie nagradzane. Model cieszy się uznaniem zarówno prasy motoryzacyjnej, magazynów flotowych, jak i takich organizacji, jak Euro NCAP.

Katarzyna Glinka, ambasadorka Renault, miała okazję spędzić dzień z Renault Clio w wersji Initiale Paris, wyróżniającej się niezwykłym designem oraz najwyższym poziomem wykończenia.

 

 

 

źródło: Renault Polska

Galeria

Dodaj komentarz

4 komentarzy do "Katarzyna Glinka i dzień z Renault Clio"

Powiadom o
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
xtr
Gość
Eh, kiedy marketingowcy nauczą się pisać teksty które da się czytać bez zażenowania. Wiem, że to copy-paste od Renault, ale skoro napisano już że "Aktorka miała okazję sprawdzić, jak auto spisuje się podczas codziennych zajęć i obowiązków" to może byśmy się czegoś dowiedzieli na ten temat? Swoją drogą, zastanawia mnie jaki efekt mają tacy czy inni ambasadorzy marki – mnie osobiście to odrzuca, bo np. wiem, że kupując Megane dorzucam się na gażę Lindy, Glinki czy kogo tam zatrudnią a jakoś nie bardzo widzę żebym miał kupić dany samochód bo akurat wynajęty Linda go promuje, więc to nic z designem, nieważny napęd, wykonanie, ważne, że… Czytaj więcej »
Fazi
Gość

Mnie jeszcze nigdy żadna reklama nie zachęciła do zakupu bo wiem, że w 99% to ściema i jak pomyślę o ile taniej moglibyśmy kupować wszystkie produkty gdyby nie reklamy…
Kasa wydana na takie "gwiazdeczki" jest wyrzucona w błoto. Kiedy wy specjaliści od reklamy to pojmiecie???
A teksty reklamowe to ….osobna historia, bo tego zupełnie nie da się czytać.

Vifo
Gość

Ładna dziewczyna, znany „twardziel” – niechby tylko te dziurawe portki zmienił na bardziej eleganckie – mi osobiście to nie przeszkadza.

wpDiscuz