2004-2014 : 10 lat Francuskie.pl

Nowy Citroën C4 Picasso – gama i ceny na polskim rynku

Przez Krzysztof dnia 2013/06/11 o 18:53 w Wiadomości

Nowy Citroën C4 Picasso pojawi się w polskich01 Citroen C4 Picasso - polska gama i cennik salonach już na przełomie czerwca i lipca. Gama tego produktu będzie oparta na czterech poziomach wyposażenia i czterech jednostkach silnikowych, w tym dwóch benzynowych i dwóch wysokoprężnych. Podstawowa wersja z benzynowym silnikiem 1.6 VTi o mocy 120 KM będzie dostępna już od 59.900 PLN brutto.

Nowy Citroën C4 Picasso, który już niedługo pojawi się w polskich salonach, jest pierwszym modelem Marki opartym na rewolucyjnej, modułowej platformie grupy PSA EMP2. Druga generacja bestsellerowego i wyznaczającego standardy w swoim segmencie modelu w 100% odzwierciedla hasło przewodnie Citroëna – Créative Technologie.

Już od pierwszego poziomu wyposażenia Nowy Citroën C4 Picasso będzie wyposażony w tablet dotykowy 7”, z którego dostępne jest sterowanie m.in. klimatyzacją, systemem audio i telefonem. Panoramiczny, 12” ekran HD umieszczony w górnej części deski rozdzielczej służy do wyświetlania informacji dotyczących jazdy, a jego konfiguracja dostępna jest z kierownicy.

Bezpieczeństwo podróży zapewniają zastosowane w Nowym Citroënie C4 Picasso liczne systemy, m.in. aktywny regulator prędkości, system kontroli martwego pola i aktywne pasy bezpieczeństwa współpracujące z dostępnym opcjonalnie systemem AFIL II generacji. W Nowym C4 Picasso dostępny będzie również znany już z innych modeli marki system Citroën eTouch oferujący Połączenie Alarmowe i połączenie z Assistance z Lokalizacją.

Gama Nowego Citroëna C4 Picasso będzie oparta na czterech poziomach wyposażenia (Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive) i czterech jednostkach silnikowych (benzynowych 1.6 VTi 120 i 1.6 THP 155 oraz wysokoprężnych 1.6 HDi 90 i 1.6 e-HDi 115). Pod koniec 2013 roku do gamy wprowadzony zostanie także silnik 2.0 BlueHDi 150 spełniający normę Euro6.

 

Wersja wyposażenia Attraction obejmuje:
- ABS+BAS+EBD
- ESP + Inteligentny System Kontroli Trakcji
- elektryczny hamulec postojowy
- wspomaganie ruszania na wzniesieniu
- wskaźnik zmiany biegów
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- poduszki powietrzne boczne
- poduszki powietrzne kurtynowe
- regulator/ogranicznik prędkości programowany
- wspomaganie kierownicy elektryczne
- tablet dotykowy 7″ sterujący funkcjami samochodu (klimatyzacja, radio, zestaw głośnomówiący…)
- ekran LCD monochromatyczny
- klimatyzację manualną dwustrefową sterowaną z tabletu dotykowego 7″
- radio z 6 głośnikami, z monotunerem
- zestaw głośnomówiący Bluetooth
- gniazdo USB + gniazdo Jack
- szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
- lusterka boczne sterowane elektrycznie, ogrzewane
- uruchamianie pojazdu przyciskiem START
- kierownicę obszytą skórą
- regulację kierownicy na wysokość i głębokość
- światła dzienne LED
- zestaw naprawczy do kół
- obręcze kół stalowe 16″ z oponami 205/60 R16 i kołpakami LOO

 

Wersja Seduction wyposażona jest dodatkowo w:
- automatyczną klimatyzację dwustrefową sterowaną z tabletu dotykowego 7″
- automatycznie włączane reflektory i wycieraczki przednie
- szybę przednią atermiczną
- nawiewy w 2. rzędzie
- reflektory przeciwmgłowe
- radio z bi-tunerem
- gniazdo 12 V na konsoli centralnej
- fotel pasażera z przodu ze składanym oparciem
- stoliki składane w oparciach foteli przednich
- schowek w konsoli środkowej z roletą (dla wersji ze skrzynią ETG6 wyjmowany)

 

Wersja Intensive wyposażona jest dodatkowo w:
- nawigację sterowaną z tabletu dotykowego 7″
- ekran panoramiczny HD 12″ z możliwością personalizacji
- Pakiet Miejski z kamerą cofania (radar cofania + kamera cofania z wyświetlaniem obrazu na ekranie panoramicznym HD 12”)
- zdalny dostęp i bezkluczykowe uruchamianie pojazdu (ADML)
- reflektory przeciwmgłowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów
- lampka / latarka w bagażniku
- drugie gniazdo USB
- Pakiet Podróżny (zasłonki w 2. rzędzie, dodatkowe lusterko do obserwacji pasażerów z tyłu)
- Pakiet Oświetlenie (podświetlenie klamek wewnętrznych, przestrzeni pod nogami, schowków w drzwiach przednich)
- dekoracyjne elementy chromowane wokół szyb
- obręcze kół ze stopów lekkich 16″ NOTOS

 

Wersja Exclusive wyposażona jest dodatkowo w:
- CITROËN eTouch (połączenie z Assistance z lokalizacją, połączenie alarmowe z lokalizacją)
- radar parkowania przodem
- Pakiet Park Assist (system Park Assist + system kontroli martwego pola + pomiar dostępnego miejsca do parkowania)
- Pakiet Drive Assist (aktywny regulator prędkości z systemem ARTIV, aktywne pasy bezpieczeństwa, lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne)
- Pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax)
- dywaniki przednie i tylne
- gniazdo 230V
- szyby boczne wielowarstwowe, przyciemniane
- tapicerkę skórzano-materiałową
- automatycznie sterowaną pokrywę bagażnika
- światła tylne LED z efektem 3D
- obręcze kół ze stopów lekkich 17″ ZEPHYR dwukolorowe czarne z oponami 205/55 R17

 

Ceny Nowego CITROËNA C4 Picasso w ofercie lansowania z uwzględnieniem premii 8.000 PLN za pozostawienie samochodu używanego w rozliczeniu:
1.6 VTi 120 Attraction 59.900 PLN brutto
1.6 VTi 120 Seduction 63.400 PLN brutto
1.6 THP 155 Seduction 72.200 PLN brutto
1.6 THP 155 Intensive 80.900 PLN brutto
1.6 THP 155 Exclusive 92.900 PLN brutto
1.6 HDi 90 Attraction 67.000 PLN brutto
1.6 HDi 90 Seduction 70.500 PLN brutto
1.6 e-HDi 90 ETG6 Attraction 71.400 PLN brutto
1.6 e-HDi 90 ETG6 Seduction 74.900 PLN brutto
1.6 e-HDi 115 Attraction 71.500 PLN brutto
1.6 e-HDi 115 Seduction 75.000 PLN brutto
1.6 e-HDi 115 Intensive 83.700 PLN brutto
1.6 e-HDi 115 Exclusive 95.700 PLN brutto
1.6 e-HDi 115 ETG6 Seduction 78.400 PLN brutto
1.6 e-HDi 115 ETG6 Intensive 87.100 PLN brutto
1.6 e-HDi 115 ETG6 Exclusive 99.100 PLN brutto

Nowy CITROËN C4 Picasso objęty jest pełną aktualną ofertą finansowań i ubezpieczenia:
- kredyt 50/50,
- kredyt Komfort
- leasing 104%
- ubezpieczenie Allianz PZU 1,99% wartości samochodu
oraz specjalnym Kredytem 4×4 (C4 Picasso na 4 lata, 4% opłaty przygotowawczej, 4% oprocentowanie).

 

Citroen

źródło: Citroën Polska

Ta strona została znaleziona dzięki:

  • citroen c4 picasso Zephyr

Bądź z nami Francuskie.pl na Twitterze, zostań fanem na Facebooku. Bądź poinformowany na bieżąco dzięki RSS

The following two tabs change content below.
Krzysztof

Krzysztof

redaktor naczelny w Francuskie.pl
Wielki pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Tropiciel nieścisłości i kłamstw w prasie motoryzacyjnej.

Galeria zdjęć


 

13 komentarzy

Komentarze -49 - 0 z 13Pierwszy« PoprzedniNastępny »Ostatni
  1. Podstawa wyjątkowo atrakcyjnie wyceniona. Mam nadzieję, że kołpaczki i czarne plastiki wokół okien będą znośne. Auto super.

    1. Już zabierałem głos w tym temacie, ale powtórzę
      Mi się przód tego auta nie podoba, światła są tragiczne.
      Bryła nadwozia ładna, wnętrze również, ale te światła….

    2. Krzysztof

      Na żywo wygląda lepiej. To znaczy nie widziałem produkcyjnego, ale w stosunku do konceptu różni się w tej kwestii niewiele, więc mogę sądzić. I mi się podoba, choć zdjęciami nie zabija.

    3. Moim skromnym zdaniem połączenie świateł i ledów w jeden reflektor wyszłoby na lepsze, ale z gustami się nie dyskutuje.
      Światła są za małe, a ledy wyglądają  jak brwi nad małymi ślepkami.
      Może to nowe trendy, ale nie dla mnie.

  2. Nie wiem jak to sie ma do tej absurdalnej teorii plasowania Citroena pod Peugeotem?
    Auto ladne, nowoczesne, napakowane i do tego niedrogie. Jaki Pug mialby z tym konkurowac?
    Szkoda, ze mcp tylko z dieslami. To najfajniejszy wynalazek PSA moim zdaniem. Choc w PL niepopularny.

    1. Nie ma silnika 2.0 HDi. Nie będzie wersji HYbrid4. Nie ma opcji pełnego obszycia skórą. Nie wiadomo, czy będzie opcja szklanego dachu.

      To tak na szybko. Czy rzeczywiście ma to znaczenie? Dla większości nabywców, zwłaszcza vana, na pewno nie. Ale vany Picasso sprzedają się bardzo dobrze, więc przycinać tutaj skrzydła Citroënowi byłoby głupie.

    2. Krzysztof

      Sądząc po zdjęciach, szklany dach będzie :)

    3. Co to jest mcp, bo znaleźć nie mogę? Mój młodszy uparł się na obstukaną cegłówkę Orlando, a ja go odstręczam jak mogę! Może to jakiś argument by był? Choć na matolstwo nie ma rady i spodziewam się kolejnej pedagogicznej porażki :-(

    4. Krzysztof

      MCP, to mechaniczna skrzynia biegów sterowana automatycznie. W stosunku do zwykłego automatu jest wolniejsza, miewa wyraźne chwile zawahania, zwłaszcza przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, ale przy jeździe płynnej potrafi zmieniać biegi niemal niezauważalnie. Krytykowana w polskojęzycznej prasie moto, ale wcale nie taka zła :)

  3. „Ceny Nowego CITROËNA C4 Picasso w ofercie lansowania z uwzględnieniem premii 8.000 PLN za pozostawienie samochodu używanego w rozliczeniu:”

    Czy te 8tys rabatu za używane to za jakikolwiek ? Kurcze, że też Xantia zdechła za szybko. No, ale może im wcisnę Lagunę ;) 

    1. Krzysztof

      Tak, za jakikolwiek.

  4. dostałem właśnie oficjalny cennik + opcje wyposażenia nowego c4 picasso. Komu przesłać do publikacji ?

    1. Krzysztof

      A to powyżej, to nie jest oficjalny cennik i wyposażenie? No, może bez opcji ;)
      W dziale „Redakcja” są namiary, ale prościej poproszę na redakcja@francuskie.pl

Komentarze -49 - 0 z 13Pierwszy« PoprzedniNastępny »Ostatni

Skomentuj

© 2004-2014 Wszelkie prawa zastrzeżone. © Jędrzej Chmielewski. Kopiowanie całości lub części bez zgody zabronione.