Mieszcząca się w Aalen w niemieckim landzie Badenia-Wirtembergia firma Dickenherr specjalizuje się w tworzeniu zabudów do transportu koni, przy czym nie chodzi o materiał do rzeźnie, tylko o samochody dla klientów, którzy w te zwierzęta dużo inwestują. Najnowszy produkt Dickenherra bazuje na Renault Trucks D Cab 2m i możecie go obejrzeć poniżej.
Oczekiwania ludzi, którzy potrafią wydać na konia setki tysięcy euro są niemałe, trzeba się w nie więc uważnie wsłuchiwać. Ktoś, kto bawi się w te klocki z pewnością jest w stanie wydać niemało także na samochód, którym konie się przewozi. I pomyśleć, że kiedyś to konie ciągnęły powozy, którymi jeździli ludzie. Dziś mamy sytuację niemal odwrotną ;-)
„W ostatnich latach zaobserwowaliśmy zwiększony popyt na wysokiej jakości samochody do przewożenia 2-3 koni, ale zapewniających także wygodne miejsca mieszkalne dla ludzi. Większość dostępnych na rynku konstrukcji nie była jednak w stanie sprostać naszym wymaganiom. Jest jednak pojazd praktycznie idealny – to Renault Trucks D Cab 2m” – twierdzi Klaus Dickenherr. – „Istotne jest to, że samochód jest lekki, a oferuje sporą ładowność – około 4,5 tony. Daje nam to dużą swobodę w kształtowaniu nadwozia i przestrzeni ładunkowej. Zarówno przestrzeń dla koni, jak i kabina dla ludzi mogą być duże i komfortowo wyposażone”.
Ekskluzywne pomieszczenie mieszkalne z sypialnią nad kabiną kierowcy jest przestronne i oferuje dodatkową sofę, która może zostać przekształcona w drugie dwuosobowe łóżko. Dostępny jest też aneks kuchenny z lodówką, kuchenką i zlewem. Samochód ma klimatyzację, ogrzewanie postojowe, telewizję satelitarną, gniazdka 220V oraz łazienkę z prysznicem i umywalką ze stali nierdzewnej, a także oddzielny pełny węzeł WC z umywalką. Pomieszczenia mieszkalne połączone są z kabiną kierowcy wewnętrznym przejściem.
Produkt firmy Dickenherr GmbH bazujący na Renault Trucks został już zaprezentowany na kilku ważnych imprezach, w tym na branżowych targach jeździeckich, i spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony potencjalnych klientów. „Pracujemy już nad realizacją zamówień dwóch klientów, ale w nieco mniejszej wersji – z przestrzenią dla trzech koni, ale i ze zmniejszoną powierzchnią mieszkalną dla ludzi” – twierdzi Klaus Dickenherr.
KG; zdjęcia: Renault Trucks
Najnowsze komentarze